Buitinių vartotojų sąjunga informavo Vilniaus apygardos prokuratūrą, kad VšĮ „Respublikinis energetikų mokymo centras“ savo interneto svetainėje skelbia:
Respublikinio energetikų mokymo centro Energetikos darbuotojų sertifikavimo skyrius 2013 m. liepos 1 d. pradėjo Energetikos darbuotojų atestavimą pagal Energetikos darbuotojų atestavimo schemą suderintą su Valstybine energetikos inspekcija prie Energetikos ministerijos.
Susumavus visus atestavimo rezultatus, priimamas sprendimas asmenį atestuoti/neatestuoti. Atestavimo rezultatai pranešami prašyme nurodytu elektroniniu paštu arba telefonu, išduodamas energetikos darbuotojo pažymėjimas. Atestuotų asmenų sąrašas skelbiamas interneto svetainėje www.edsi.lt.
Išduotas energetikos darbuotojo pažymėjimas suteikia teisę dirbti pažymėjime nurodytos kategorijos darbus ir galioja visoje šalyje.
Ir vienkart pateikė prokuratūrai šio Centro atestuotų energetikos darbuotojų sąrašus.
Rašte buvo pateiktos Energetikos ir Šilumos ūkio įstatymų nuostatos, kurios nustat, kad daugiabučių namų šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojus atestuoja ir atestatus užsiimti atitinkama veikla išduoda Valstybinė energetikos inspekcija.
Tokiu būdu buvo pateikti nepaneigiami įrodymai, kad pagal Respublikinio energetikų mokymo centro Energetikos darbuotojų sertifikavimo skyriaus išduotus pažymėjimus fiziniai asmenys gali neteisėtai užsiimti atitinkama veikla, kadangi jų Valstybinė energetikos inspekcija neatestuoja.
Taip “ pasistengė“ Energetikos ministras J. Neverovič, kuris savo įsakymu nustatė:
Asmenims, turintiems pagal Aprašą išduotą energetikos darbuotojo pažymėjimą (Aprašo 5 priedas), suteikiama teisė vykdyti energetikos darbuotojo pažymėjime nurodytas veiklas ir darbus.
Energetikos darbuotojų sertifikavimo įstaigos (toliau – sertifikavimo įstaiga) išduotas energetikos darbuotojo pažymėjimas galioja visoje šalyje, o energetikos įmonės išduotas energetikos darbuotojo pažymėjimas suteikia teisę darbuotojui atlikti energetikos darbuotojo pažymėjime nurodytus darbus pagal darbo sutartį su jį išdavusia įmone.
Ir nors prokuratūrai buvo paaiškinta, kad LR Konstitucinis teismas 1994 m. sausio 19 dieną savo nutarime DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS 1993 M. BIRŽELIO 17 D. SEIMO NUTARIMO "DĖL ŽEMĖS REFORMOS PAGRINDINIŲ KRYPČIŲ" ATITIKIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCIJAI yra išaiškinęs:
Įstatymas yra Lietuvos Respublikos Konstitucijos ir Seimo statuto nustatyta tvarka išleistas pirminis teisinis aktas, išreiškiantis įstatymo leidėjo valią ir turintis aukščiausiąją teisinę galią.
Todėl įstatymas gali būti pakeistas arba jo galiojimas gali būti panaikintas ne kitaip, kaip išleidus kitą įstatymą arba Konstituciniam Teismui pripažinus jį prieštaraujančiu Konstitucijai.
Visi kiti teisės aktai turi būti priimami remiantis įstatymais ir negali jiems prieštarauti, t.y. turi būti poįstatyminiai.
Poįstatyminis teisės aktas yra įstatymo nustatytais pagrindais ir tvarka kompetentingo organo priimtas teisės aktas.
Poįstatyminis aktas paprastai yra valdymo aktas.
Juo realizuojamos įstatymo normos, tačiau toks teisės aktas negali pakeisti paties įstatymo ir sukurti naujų bendro pobūdžio teisės normų, kurios savo galia konkuruotų su įstatymo normomis.
Jis yra įstatymo normų taikymo aktas nepriklausomai nuo to, ar tas aktas yra vienkartinio (ad hoc), ar nuolatinio galiojimo.
prokurorė A. B. Buitinių vartotojų sąjungos laišką persiuntė Vilniaus apskrities policijos komisariato Ekonominių nusikaltimų tyrimo skyriui.
Savo laiške policijai ji parašė:
„Pareiškime pateiktų duomenų nepakanka priimti sprendimą dėl iki teisminio tyrimo pradėjimo, todėl būtina atlikti pareiškimo duomenų patikslinimą ir spręsti klausimą dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo“.
„Pareiškime pateiktų duomenų nepakanka priimti sprendimą dėl iki teisminio tyrimo pradėjimo, todėl būtina atlikti pareiškimo duomenų patikslinimą ir spręsti klausimą dėl ikiteisminio tyrimo pradėjimo“.
Ji vadovavosi Lietuvos Respublikos generalinio prokuroro 2008 m. rugpjūčio 11 d. įsakymu Nr. I-110 patvirtintų „Rekomendacijų dėl ikiteisminio tyrimo pradžios ir jos registravimo tvarkos“ 17 punktu:
„17. Prokuratūroje gautus skundus, pareiškimus ar pranešimus apie nusikalstamą veiką draudžiama persiųsti nagrinėti ikiteisminio tyrimo įstaigai, išskyrus atvejus, kai būtina gauti skundo, pareiškimo ar pranešimo patikslinimą ir jo nebuvo galima gauti skundo, pareiškimo ar pranešimo priėmimo metu.“
Buitinių vartotojų sąjungai tai jau kelintas atvejis, kada tokiu būdu prokuratūra, kaip liaudis sako, atsifutbolina .... nes visada prokurorai gali surasti priežasčių, kad būtina pareikimus patikslinti
Kokio patikslinimo dar reikia, prokurorė neparašė, nes viskas ir taip aišku, visi įrodymai, kaip sakoma, pateikti ant lėkštutės .... tiesa ne ant auksinės, o ant elektroninės, bet pasirašytos elektroniniu parašu ...
Kas žino. o gal prokurorę nugąsdino LR Konstitucinio teismo išaiškinimas, kuris jai pasirodė esąs neprieinamas ...... ?????
O gal ją pergąsdino tai, kad įtariamuoju gali tapti pats Energetikos ministras ???
Sumoje tenka atsidusti, kad yra ... kaip yra ....... ir kas paneigs, kad policija yra prokuratūros tarnaitė..
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą