2018 m. kovo 28 d., Buitinių vartotojų sąjungos interneto svetainė rašė:
Sunku patikėti, bet tenka tuo tikėti - institucijos, kurios pareiga saugoti Lietuvos Respublikos suverenitetą ir jos konstitucinę santvarką nebėra .....
Jau baigėsi
žiniasklaidos priemonėse vykęs „Grėsmių
nacionaliniam saugumui vertinimo 2018“, pateikto dviejų žvalgybos institucijų VSD departamento
ir Antrojo operatyvinių tarnybų
departamento prie KAM, „vertinimas“.
Galima būtų
diskutuoti, kaip iš esmės verta pavadinti šį kūrinį, tačiau nieko naujo esminio
jame ir nėra, ir negalėjo būti.
Išskyrus tai, kad buvo viešai pripažinta, kad yra, kaip yra:
„Rusija toliau sieks
išlaikyti Baltijos regioną savo infrastruktūrinėje ir ekonominėje erdvėje,
naudodama informacinius, ekonominius ir politinius svertus.“
Taigi yra, kaip yra
– visos trys Pabaltijo valstybės buvo, yra, ir liks
Rusijos įtakos zonoje.
Taip elgėsi, elgiasi, ir elgsis ne tik Rusija,
bet ir visos didesnės valstybės.
Tai yra akivaizdu ir nepaneigiama, jeigu vadovautis
elementaria sveiko proto logika.
Tai ir patvirtina abiejų žvalgybos institucijų ataskaita..
O įrodymas, kad mūsų šalis yra Rusijos įtakoje - Povilas Gylys. Septyni neginkluoto
valstybės naikinimo būdai
Savaime suprantama, kad grėsmių ataskaitoje to abi žvalgybos
institucijos paminėti negalėjo.
Lygiai taip pat jos negalėjo
savo ataskaitoje, kaip įrodymą, kad šalis yra Rusijos valdoma, paminėti tai, kad šalyje nebėra institucijos, kurios
pareiga saugoti Lietuvos Respublikos
suverenitetą ir jos konstitucinę santvarką.
O tai buvo padaryta
2010 metų spalio 17 dieną, panaikinant VSD
įstatymą.
Pažymėtina, kad už tai balsavo visos Seimo frakcijos, o konservatoriai
vieningai:
Frakcija
|
Santrumpa
|
Už Prieš
|
Susil.
|
|
DPF
|
1
|
1
|
||
TTF
|
7
|
3
|
||
KPF
|
2
|
1
|
||
LSF
|
6
|
|||
LCSF
|
1
|
6
|
||
LSDPF
|
10
|
1
|
||
MG
|
5
|
4
|
||
TS-LKDF
|
31
|
Taigi sunku patikėti, bet tenka tuo tikėti - institucijos, kurios pareiga saugoti Lietuvos
Respublikos suverenitetą ir jos konstitucinę santvarką nuo to laiko nebėra
.....
Kaip iki šiol nėra Lietuvos
Respublikos nacionalinio saugumo pagrindų įstatyme nustatyto Vyriausybės įsteigto Strateginių tyrimų ir analizės
centro, kuris
analizuotų bei prognozuotų išorės ir vidaus
saugumo aplinkos pokyčius,
sektų rizikos veiksnių, pavojų, grėsmių atsiradimą
bei vystymąsi
ir
teiktų pasiūlymus Seimui, Respublikos
Prezidentui, Valstybės gynimo tarybai ir kitoms nacionalinį saugumą
užtikrinančioms institucijoms dėl nacionaliniam saugumui stiprinti reikalingų
priemonių.
--------------------------------------------------------
Nuo to laiko praėjo 9 metai, pasikeitė ir LR
Prezidentai.
Neaiškią sovietinę praeitį velkančią buvusią
aktyvią komunistę pakeitė jaunesnės kartos atstovas.
Jeigu buvusi Prezidentė pasirašė
(kas paneigs kad ir inicijavo)
Valstybės saugumo departamentos įstatymo
panaikinimą su visomis valstybės saugumui iš sekančiomis pasekmėmis.
Tai esamas Prezidentas pateikė
Seimui Žvalgybos ir Kriminalinės žvalgybos įstatymų pakeitimo- papildymo
projektus, kuriais suteikė daugiau įgaliojimų šioms institucijoms.
O po to, kaip jau įprasta, žiniasklaidoje
prasidėjo tai, ką, blaiviai mąstant, diskusijomis sunku ir pavadinti.
Tačiau kitaip ir negali būti, nes dauguma
populiarių žiniasklaidos priemonių nėra pilietinės ...
Ypatingai tai liečia LRT.
Antra vertus šios „diskusijos“ LR
piliečiams leidžia susigaudyti kas iš diskutuojančių yra kas: kas iš penktosios kolonos, kas yra Kremliui
naudingi idiotai, kas yra demokratijos verksniai ...
O jeigu šie Prezidento siūlymai bus
Seimo atmesti, tai bus eilinis įrodymas kad Lietuva yra valdoma per Kremliaus
įtakos agentus, jam naudingus idiotus ir demokratijos verksnius .....
Net kokiu atveju taip ir nebus institucijos, kurios pareiga saugoti Lietuvos
Respublikos suverenitetą ir jos konstitucinę santvarką, kas visiškai
atitinka Kremliaus interesus ....
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą