2016 m. kovo 17 d., ketvirtadienis

Stagnacija buvo Konstitucijoje užprogramuota.



Europos Komisijos vertinimu, Lietuva 2015 m. praktiškai nepadarė jokios pažangos, ji vadinama ribota.

   Tam tikras nedidelis progresas pasiektas tik lengvinant mokestinę naštą, reformuojant pensijų ir sveikatos apsaugos sistemas, siekiant užtikrinti, kad švietimas atitiktų darbo rinkos poreikius.
   
  Tačiau išlieka dar daug ekonominių ir socialinių problemų, kurias būtina nedelsiant spręsti.

Kaip sakoma, iš šono geriau matyti.


Toks Komisijos įvertinimas rodo, kad Lietuva per praėjusius metus praktiškai nepadarė jokios pažangos.

Pastabos dėl stringančių ir nevykdomų reformų kelinti metai kartojasi.

Tai labai griežtas raginimas pasitempti, – sakė Prezidentė.


Taigi jeigu  mūsų šalis nepadarė jokios pažangos, tai vadovaujantis sveiko proto logika, turėtų būti ir to priežastys.


Už  šalies ekonominę situaciją  turėtų atsakyti  Vyriausybė.

Betgi kaipgi buvo formuojama Vyriausybė ???

Visus ministrus išrūšiavo ir atrinko  Prezidentė.


Ji neprieštaravimo ir tam, kad kai kuriuos viceministrus delegavo kitos partijos, nei ministro.

Betgi viceministrai yra ministro politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojai......

Taigi kokią gi politiką galėjo vykdyti kai kurios ministerijos, jeigu ministrai neturėjo savo komandos ...

Kokią gi valstybės ūkio valdymo politiką galėjo vykdyti Premjeras su tokia Vyriausybe ??


Ir ko gi kiekvieną savaitę premjeras bidzeno į Daukanto aikštės rūmus, jei ne vertingų patarimų, kaip valdyti šalies ūkį, gauti ???

Kad Premjeras, Seimas yra kalti savo konstitucines galias atidavę Prezidentei, tai akivaizdu ir nepaneigiama.

Kad  Prezidentė savo kaltės nejaučia galime neabejoti.

Pagal Konstituciją ir Konstitucinio teismo išaiškinimus Lietuva yra parlamentinė respublika.

Tačiau jeigu jau Konstituciniam teismui reikia aiškinti kokios yra Prezidentės galios, kokios jos kompetencijos, jeigu jų nepaisoma, tai tikrai verta grįžti prie LR Konstitucijos.

Geras klausimas - kam ??

Ogi tam, kad suvoktume, kad LR Konstitucijos kūrime neabejotinai dalyvavo KGB archyviniai ir ypatingo periodo agentai.

Akivaizdumo dėlei siūlome palyginti Lietuvos ir Latvijos konstitucijas.

Latvijos Prezidentą skiria Seimas, Vyriausybė atskaitinga tiktai Seimui.

Prezidentas skelbia įstatymų priėmimą.

Taigi jokiomis Jų Kilnybėmis Latvijoje  nė iš tolo nekvepia.

Jokių dviprasmybių, kurių, vadovaujantis sveiko proto logika, neturi būti  dargi paties  mažiausio ūkinio subjekto valdyme.

O ką jau bekalbėti apie valstybės valdymą !!!!

Taigi ir yra taip, kaip ir buvo Konstitucijoje užprogramuota - stagnacija.


O ar pavyks tai atprogramuoti – labai ir labai abejotina, nes  visuomenės didžiąją dalį sudaro liaudis.

O liaudis iš esmės neturi nei tautybės, nei pilietybės, nei atminties, nei gebėjimo sveikai mastyti, nei gėdos jausmo,   ji labai lengvai valdoma eksploatuojant jos žemiausius instinktus – pavydą, pyktį, neapykantą...


 Geriausias pavyzdys – konservatorių elektoratas, valdomas eksploatuojant neapykantą Rusijai.



.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą