Prieš kurį laiką į Buitinių
vartotojų sąjungą kreipėsi Klaipėdos miesto vieno Rumpiškės gatvės daugiabučio
namo buto savininkas, teigdamas, kad jo buto radiatorius „ nešildė nuo 2012m .
gruodžio pabaigos iki 2013m .
šildymo sezono pabaigos. Prasidėjus naujam šildymo sezonui 2013m . radiatorius
ir toliau nešildo.
Namą administruoja UAB "Vėtrungės būstas".
Buto savininkas rašė, kad jo
problemoms spręsti bute buvo apsilankiusios
dvi komisijos: du UAB "Vėtrungės
būtas" atstovai bei UAB "Mano būstas" šilumininkas.
„Buvo žodžiu pažadėta problemą išspręsti iki naujo šildymo sezono 2013m . pradžios,
nes "pakentėkite, tuoj šildymo sezonas baigsis, nieko jau nespėsim
padaryti".
Prasidėjus naujam šildymo sezonui 2013m . spalio mėn. 15d. dėl
neveikiančio radiatoriaus iškart pranešta administratoriaus klientų aptarnavimo
centrui, susitikta su namo vadybininke.
Buvo paprašyta laukti kol pašalins problemą, nurodant
maksimalų 2 savaičių terminą.
Kadangi
vadybininkė nebeatsako į telefono
skambučius, manau nėra ko laukti žadėto termino pabaigos“.
Buitinių vartotojų sąjunga patarė
kreiptis į Valstybinės energetikos inspekcijos Klaipėdos skyrių.
Neilgai trukus gavome Klaipėdos
teritorinio skyriaus vyr. inžinieriaus inspektoriaus Antano Katino
informaciją, kad problema išspręstą.
Paskambinus buto
savininkui, jis tai pavirtino.
Taigi vartotojas kentėjo visą šildymo sezoną, nes
neturėjo informacijos kur kreiptis pagalbos.
Ir taip, dėl informacijos stokos, kenčia aibė šilumos vartotojų.
Jiems labai galėtų padėti žiniasklaidos priemonės.
Deja .... deja
....
Yra toksai Žurnalistų
etikos kodeksas, bet jis iš esmės
yra skirtas „ketvirtai valdžiai“ ginti, o ne visuomenę šviesti.
Kita vertus „saviraiškos
laisvė...., nepriklausomumas, teisingumas...., nešališkumas.... žurnalisto prestižas, informacijos laisvė ..... ką reiškia, kada žurnalistas
priklauso nuo žiniasklaidos savininko ......, kada žiniasklaida yra komercinė,
ir, norėdama išgyventi, turi tenkinti
liaudies toli gražu ne visai gerbtinus instinktus ...
Sumoje šilumos
vartotojų vardu dėkojame Valstybinės energetikos inspekcijos Klaipėdos skyriui
ir tikimės kad jis ir toliau sėkmingai
gins vartotojų viešąjį interesą.
Prašyti
savivaldybės administraciją įvertinti jos paskirto šio daugiabučio
namo administratoriaus veiksmus, mūsų
nuomone, kaip sakoma, yra bergždžias reikalas ....
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą