LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRO 2014 M. LIEPOS 24 D. ĮSAKYMO NR.
D1-612 „DĖL BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ
SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ
IR SAVIVALDYBĖS VYKDOMOSIOS INSTITUCIJOS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ
ADMINISTRATORIŲ VEIKLOS, SUSIJUSIOS SU ĮSTATYMŲ IR KITŲ TEISĖS AKTŲ JIEMS
PRISKIRTŲ FUNKCIJŲ VYKDYMU, PRIEŽIŪROS IR KONTROLĖS PAVYZDINIŲ TAISYKLIŲ
PATVIRTINIMO“ pakeitimo
2019 m.
birželio 11 d. Nr. D1-358
Vilnius
1. P a k e i č i u Lietuvos
Respublikos aplinkos ministro 2014 m. liepos 24 d. įsakymą Nr. D1-612 „Dėl
Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo
organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios
institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos,
susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu,
priežiūros ir kontrolės pavyzdinių taisyklių patvirtinimo“ ir jį išdėstau nauja
redakcija:
„LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO
ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ IR SAVIVALDYBĖS VYKDOMOSIOS
INSTITUCIJOS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ VEIKLOS, SUSIJUSIOS
SU ĮSTATYMŲ IR KITŲ TEISĖS AKTŲ JIEMS PRISKIRTŲ FUNKCIJŲ VYKDYMU, PRIEŽIŪROS IR
KONTROLĖS PAVYZDINIŲ TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
Įgyvendindamas Lietuvos
Respublikos Vyriausybės 2014 m. birželio 25 d. nutarimą Nr. 605 „Dėl
įgaliojimų suteikimo įgyvendinant Lietuvos Respublikos vietos savivaldos
įstatymo 6 straipsnio 42 punktą“:
1. T v i r t i n u Butų ir
kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi
įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo
naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų
teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės
pavyzdines taisykles (pridedama).
2. R e k o m e n d u o j u savivaldybių taryboms patvirtinti Butų ir
kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi
įgaliotų asmenų ir savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo
naudojimo objektų administratorių veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų
teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros ir kontrolės
taisykles.“
2. N u s t a t a u, kad šis įsakymas
įsigalioja 2020 m. sausio 1 d.
Aplinkos ministras Kęstutis
Mažeika
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2014 m. liepos 24 d. įsakymu Nr. D1-612
(2019 m. birželio 11 d. įsakymo Nr. D1-358
redakcija)
BUTŲ IR KITŲ PATALPŲ SAVININKŲ BENDRIJŲ VALDYMO
ORGANŲ, JUNGTINĖS VEIKLOS SUTARTIMI ĮGALIOTŲ ASMENŲ IR SAVIVALDYBĖS VYKDOMOSIOS
INSTITUCIJOS PASKIRTŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ ADMINISTRATORIŲ VEIKLOS,
SUSIJUSIOS SU ĮSTATYMŲ IR KITŲ TEISĖS AKTŲ JIEMS PRISKIRTŲ FUNKCIJŲ VYKDYMU,
PRIEŽIŪROS IR KONTROLĖS PAVYZDINĖS TAISYKLės
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų
valdymo organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir savivaldybės
vykdomosios institucijos paskirtų bendrojo naudojimo objektų administratorių
veiklos, susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų
vykdymu, priežiūros ir kontrolės pavyzdinės taisyklės (toliau – pavyzdinės
taisyklės) nustato savivaldybės administracijos pagal Lietuvos Respublikos
civilinio kodekso (toliau – Civilinis kodeksas) 4.83 straipsnio 3 dalį vykdomos daugiabučių namų butų ir kitų
patalpų savininkų (toliau – patalpų savininkai) bendrijų valdymo organų,
jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų, Civilinio kodekso 4.84 straipsnyje
nustatyta tvarka paskirtų administratorių (toliau – valdytojai), veiklos,
susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems priskirtų funkcijų vykdymu,
priežiūros ir kontrolės tvarką.
2. Priežiūros ir kontrolės vykdytoju savivaldybės
administracijos direktoriaus sprendimu paskiriamas savivaldybės padalinys arba
ne mažiau kaip du valstybės tarnautojai (atsižvelgiama į savivaldybėje
veikiančių valdytojų ir jų valdomų daugiabučių namų skaičių) (toliau –
kontrolierius).
3. Pavyzdinėse taisyklėse vartojamos sąvokos
suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Civiliniame kodekse, Lietuvos Respublikos
daugiabučių gyvenamųjų namų ir kitos paskirties pastatų savininkų bendrijų
įstatyme (toliau – Bendrijų įstatymas), Lietuvos Respublikos statybos įstatyme
(toliau – Statybos įstatymas).
II SKYRIUS
PLANINIS VALDYTOJO VEIKLOS
PATIKRINIMAS
4. Planinio
valdytojo veiklos patikrinimo (toliau – planinis patikrinimas) tikslas –
surinkti ir įvertinti informaciją ir duomenis apie valdytojo veiklą.
5. Planinis patikrinimas atliekamas
pagal savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu patvirtintą metinį Planinių valdytojų veiklos patikrinimų planą
(toliau – Planas). Plano projektą, nurodydamas objektyvius kriterijus ir
rizikos veiksnius, pagal kuriuos buvo atrinkti valdytojai, kurių veiklą
planuojama tikrinti, numatomų patikrinimų pradžios ir pabaigos terminus,
parengia kontrolierius. Valdytojų, kurių veiklą planuojama tikrinti, atrankos
kriterijų ir rizikos veiksnių (pavyzdžiui, valdytojo veikla netikrinta 5 metus;
praėjusiais arba einamaisiais metais valdytojo veikloje buvo nustatyta teisės
aktų nuostatų pažeidimų; praėjusiais arba einamaisiais metais dėl valdytojo
veiklos buvo gauti 3 ir daugiau skundų; ir pan.) sąrašą tvirtina savivaldybės
administracijos direktorius.
6. Ateinančių metų
Planas turi būti patvirtintas ir paskelbtas savivaldybės institucijos interneto
svetainėje ne vėliau kaip iki einamųjų metų gruodžio 1 d.
7. Plane nurodoma:
7.1. kai valdytojas
fizinis asmuo: vardas ir pavardė;
7.2. kai valdytojas
juridinis asmuo: juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens kodas;
7.3. planinio
patikrinimo pradžios ir pabaigos metų ketvirtis (-čiai);
7.4. tikrinamas
valdytojo pareigų vykdymas konkrečiame daugiabučiame name (nurodomas
daugiabučio namo adresas). Tokiu atveju, kai daugiabučių gyvenamųjų namų ar
kitos paskirties pastatų savininkų bendrija vienija daugiau negu vieną pastatą,
tikrinamas valdytojo pareigų vykdymas atsitiktine tvarka pasirinktame
konkrečiame daugiabučiame name.
8. Planas
savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu gali būti pakeistas:
8.1. kai į
Planą įrašytas valdytojas fizinis asmuo miršta;
8.2. kai į
Planą įrašytas valdytojas juridinis asmuo likviduojamas arba bankrutuoja;
8.3. kai
paaiškėja, kad į Planą įrašytas fizinis ar juridinis asmuo nebėra valdytojas.
9. Planas
ir jo pakeitimai skelbiami savivaldybės interneto svetainėje ne vėliau kaip per
3 darbo dienas nuo jų priėmimo (pakeitimo).
10. Kontrolierius,
prieš pradėdamas planinį patikrinimą, raštu informuoja valdytoją apie numatomą
atlikti patikrinimą, pateikia dokumentų, kuriuos valdytojas turi pateikti
priežiūros ir kontrolės vykdytojui, sąrašą. Valdytojas informaciją, duomenis ir dokumentus kontrolieriui turi pateikti ne vėliau kaip
per 10 darbo dienų nuo pranešimo apie numatomą atlikti patikrinimą gavimo
dienos.
11. Planinio
patikrinimo trukmė – ne ilgiau kaip 3 mėnesiai. Kontrolieriaus motyvuotu
prašymu, šis terminas savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu gali
būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 1 mėnesį. Į planinio patikrinimo laiką
neįskaičiuojamas laikotarpis, per kurį valdytojas vėlavo pateikti paaiškinimus
ir prašomus pateikti dokumentus.
12. Vykdant planinį patikrinimą,
tikrinama:
12.1. valdytojo paskyrimo ar išrinkimo
atitiktis nustatytiems teisės aktų reikalavimams – tikrinami valdytojo
paskyrimo ar išrinkimo dokumentai, nustatytos kadencijos laikymasis
(pagal patalpų savininkų sprendimo protokolus, jungtinės veiklos sutartį,
Juridinių asmenų registro, Nekilnojamojo turto registro duomenis);
12.2. patalpų savininkų, bendrijos
narių apskaitos tvarkymas – ar yra patalpų savininkų, bendrijos narių sąrašai;
jų atitiktis nustatytiems reikalavimams;
12.3. daugiabučio namo bendrojo
naudojimo objektų aprašo (toliau – aprašas) sudarymas ir tvarkymas, jo
atitiktis teisės aktų reikalavimams – ar aprašas sudarytas, ar jo forma atitinka
teisės aktų reikalavimus;
12.4. daugiabučio namo (toliau – namas)
bendrojo naudojimo objektų atnaujinimo pagal privalomuosius statinių naudojimo
ir priežiūros reikalavimus planavimas ir lėšų kaupimo organizavimas – ar
rengiami ir nustatyta tvarka teikiami patalpų savininkams ilgalaikiai ir
metiniai planai, pasiūlymai dėl lėšų kaupimo namui atnaujinti, ar sukauptos
lėšos laikomos atskiroje sąskaitoje ir naudojamos pagal paskirtį;
12.5. namo bendrojo naudojimo objektų
priežiūros paslaugų ir atnaujinimo darbų pirkimų organizavimas – ar pirkimai
organizuojami ir vykdomi teisės aktų nustatyta tvarka;
12.6. informacijos ir duomenų patalpų
savininkams teikimas pagal teisės aktų reikalavimus – ar laikomasi nustatytų
reikalavimų dėl informacijos ir duomenų teikimo patalpų savininkams ir skelbimo
apie savo veiklą (interneto svetainėje, el. paštu, skelbimų lentoje ir kitais
būdais), ar gauta (jei gauta, nurodomas skaičius) skundų dėl informacijos ir
duomenų pateikimo patalpų savininkams;
12.7. metinės veiklos ataskaitos
rengimas ir jos pateikimas patalpų savininkams – ar rengiamos metinės veiklos
ataskaitos, ar nustatytais terminais ir tvarka teikiamos patalpų savininkams,
ar jų turinys atitinka teisės aktų ar patalpų savininkų sprendimu nustatytus
reikalavimus;
12.8. patalpų savininkų susirinkimų ir
balsavimo raštu organizavimas – ar šaukiami teisės aktų nustatytais atvejais ar
patalpų savininkų prašymu patalpų savininkų susirinkimai, ar organizuojamas
balsavimas raštu;
12.9. dokumentų ir duomenų pateikimas viešam registrui
– ar administravimo, ar jungtinės veiklos sutarties sudarymo faktas
registruotas Nekilnojamojo turto registre, ar bendrijos įsteigimo faktas
registruotas Juridinių asmenų registre ir Nekilnojamojo turto registre; ar
įstatymų nustatytais atvejais ir terminais Juridinių asmenų registre
perregistruojami juridinio asmens (bendrijos) įstatai;
12.10. ar valdytojas taiko nustatytus
tarifus (namo bendrojo naudojimo objektų administravimo, techninės priežiūros,
namo šildymo ir karšto vandens sistemos priežiūros (eksploatavimo), lifto
naudojimo ir priežiūros, bendrojo naudojimo patalpų valymo ir kitus bendrijos
narių ar patalpų savininkų nustatytus tarifus);
12.11. ar bendrojo naudojimo objektų
administratorius yra apsidraudęs civilinės atsakomybės draudimu.
13. Planinis
patikrinimas užbaigiamas Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos
patikrinimo akto (toliau – aktas) surašymu, kurio pavyzdinė forma pateikta
pavyzdinių taisyklių priede. Akte nurodomi reikalavimai ir 20 darbo dienų
terminas nustatytiems trūkumams pašalinti, išskyrus atvejus, kai nustatytus
trūkumus valdytojas pašalina kontrolieriaus akivaizdoje. Tokiu atveju, kai
nustatytiems trūkumams pašalinti yra būtina sušaukti patalpų savininkų
susirinkimą, akte nurodomas 40 darbo dienų terminas nustatytiems trūkumams
pašalinti. Aktas surašomas 2 egzemplioriais. Vienas pasirašytinai įteikiamas
valdytojui, antras saugomas savivaldybės vykdomosios institucijos teisės aktų
nustatyta tvarka. Kai valdytojas (atstovas) atsisako aktą pasirašyti, savivaldybės
vykdomoji institucija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo akto surašymo
dienos aktą valdytojui išsiunčia pavyzdinių taisyklių 26 punkte nustatytu būdu.
14. Valdytojas, pašalinęs akte nurodytus trūkumus,
per 5 darbo dienas apie tai informuoja savivaldybės vykdomąją instituciją ir
pateikia tai pagrindžiančius dokumentus. Valdytojas motyvuotu prašymu raštu
gali prašyti trūkumų pašalinimo terminą pratęsti. Savivaldybės administracijos
direktorius ar jo įgaliotas asmuo motyvuotu sprendimu gali pratęsti akte
nustatytų trūkumų pašalinimo terminą dar 20 darbo dienų arba atsisakyti
pratęsti akte nustatytų trūkumų pašalinimo terminą.
III SKYRIUS
NEPLANINIS VALDYTOJO VEIKLOS
PATIKRINIMAS
15. Neplaninio valdytojo veiklos
patikrinimo (toliau – neplaninis patikrinimas) tikslas – įvertinti faktus ar
aplinkybes, dėl kurių buvo inicijuotas neplaninis patikrinimas, ir užkirsti
kelią naujiems teisės aktų nuostatų pažeidimams atsirasti.
16. Neplaninis patikrinimas gali būti
atliekamas savivaldybės vykdomajai institucijai gavus patalpų savininko skundą
ar kilus pagrįstiems įtarimams dėl valdytojo veiksmų ar neveikimo, kurie gali
prieštarauti teisės aktų, reguliuojančių jo veiklą, nuostatoms, taip pat
siekiant patikrinti, ar buvo pašalinti ankstesnio valdytojo veiklos patikrinimo
metu nustatyti trūkumai. Neplaninis patikrinimas pradedamas savivaldybės
administracijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens motyvuotu sprendimu.
17. Savivaldybės vykdomoji institucija, gavusi
patalpų savininko skundą, jį įvertina ir per 20 darbo dienų nuo jo gavimo
priima sprendimą pradėti ar nepradėti neplaninį patikrinimą ir apie priimtą
sprendimą raštu informuoja skundą pateikusį asmenį. Kai priimtas sprendimas
pradėti neplaninį patikrinimą, visais atvejais savivaldybės vykdomosios institucijos
rašte turi būti nurodyta valdytojo neplaninio patikrinimo pagrindas ir
patikrinimo apimtis, neplaninį patikrinimą atliekantis kontrolierius, sprendimo
pradėti neplaninį patikrinimą apskundimo tvarka, terminas, kuris negali būti
trumpesnis kaip 5 darbo dienos ir ilgesnis kaip 10 darbo dienų,valdytojui
pateikti informaciją ir duomenis, juos pagrindžiančius dokumentus ir
paaiškinimus dėl nagrinėjamų veiksmų ar neveikimo ir prašomų dokumentų, kuriuos valdytojas turi
pateikti kontrolieriui, sąrašas.
18. Savivaldybės vykdomoji institucija, vertindama
skundą, turi teisę raštu kreiptis į valdytoją dėl informacijos ir duomenų, juos
pagrindžiančių dokumentų ir paaiškinimų pateikimo. Terminas informacijai,
duomenims ir juos pagrindžiantiems dokumentams ir paaiškinimams pateikti negali
būti trumpesnis kaip 5 darbo dienos ir ilgesnis kaip 10 darbo dienų nuo tokio
prašymo valdytojui įteikimo dienos.
19. Savivaldybės vykdomoji
institucija gali priimti sprendimą nepradėti neplaninio patikrinimo, jei pagal
skunde nurodytas aplinkybes ir turimą informaciją ir duomenis yra aišku, kad
galimas teisės aktų reikalavimų nesilaikymas ir (arba) netinkamas pareigų
vykdymas yra mažareikšmis, t. y. remiantis teisingumo ir protingumo principais
pažeidimas vertintinas kaip formalus ir (ar) nereikšmingas, nėra kartotinis ir
neturėjo reikšmingos įtakos patalpų savininkų teisėms ir teisėtiems interesams.
Neplaninis patikrinimas nepradedamas, jeigu skunde nurodytos aplinkybės nėra
susijusios su bendrojo naudojimo objektų valdytojo veiklos priežiūra ir
kontrole.
20. Skundas nenagrinėjamas, jeigu savivaldybės
vykdomoji institucija jau yra pateikusi atsakymą arba priėmusi sprendimą tuo
pačiu klausimu ir skundą pateikęs asmuo nepateikia naujų faktinių duomenų,
leidžiančių abejoti ankstesnio atsakymo pagrįstumu ar ginčyti viešojo
administravimo subjekto priimtą sprendimą.
21. Neplaninio patikrinimo trukmė –
ne ilgiau kaip 3 mėnesiai. Kontrolieriaus motyvuotu prašymu, šis terminas
savivaldybės administracijos direktoriaus sprendimu gali būti pratęstas, bet ne
ilgiau kaip 1 mėnesį. Į neplaninio patikrinimo laiką neįskaičiuojamas
laikotarpis, per kurį valdytojas vėlavo pateikti paaiškinimus ir prašomus
pateikti dokumentus.
22. Neplaninio patikrinimo metu gavus
naujos informacijos ir duomenų apie galimai neteisėtą tikrinamo valdytojo
veiklą (neveikimą), kontrolierius per 5 darbo dienas nuo informacijos ir
duomenų gavimo dienos gali priimti sprendimą šią informaciją ir duomenis
nagrinėti jau atliekamo neplaninio patikrinimo metu. Toks sprendimas įforminamas
savivaldybės vykdomosios institucijos raštu, kuris per 3 darbo dienas turi būti išsiųstas tikrinamam valdytojui arba
įteiktas asmeniškai. Savivaldybės
vykdomosios institucijos rašte turi būti nurodyta informacija apie pasikeitusią
neplaninio patikrinimo apimtį ir terminą, kuris negali būti trumpesnis kaip 5
darbo dienos ir ilgesnis kaip 10 darbo dienų, valdytojui pateikti informaciją
ir duomenis, juos pagrindžiančius dokumentus ir paaiškinimus dėl nagrinėjamų
naujų aplinkybių.
23. Neplaninis patikrinimas
kontrolieriaus sprendimu nedelsiant nutraukiamas, kai paaiškėja, kad valdytojas fizinis asmuo mirė, arba fizinis ar
juridinis asmuo nebėra valdytojas.
24. Apie atliktą ar nutrauktą neplaninį
patikrinimą savivaldybės vykdomoji institucija ne vėliau kaip per 3 darbo
dienas raštu informuoja skundą pateikusį asmenį, dėl kurio skundo buvo pradėtas
neplaninis patikrinimas, nurodydama atlikto patikrinimo rezultatus ir išvadas
ar nutraukto neplaninio patikrinimo motyvus.
25. Atlikus
neplaninį patikrinimą taikomi pavyzdinių taisyklių 13 ir 14 punktai.
IV SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
26. Savivaldybės vykdomoji institucija,
kontrolierius ir valdytojas dokumentus, informaciją ir duomenis teikia
elektroninėmis priemonėmis, registruotu paštu arba tiesiogiai.
27. Pranešimas apie numatomą atlikti patikrinimą
ir kiti dokumentai yra laikomi įteiktais kitą dieną nuo pranešimo išsiuntimo
elektroninėmis priemonėmis (valdytojo oficialiai nurodytu elektroninio pašto
adresu) arba nuo įteikimo adresatui išsiunčiant registruotu paštu valdytojo
deklaruotos gyvenamosios vietos adresu, kai valdytojas fizinis asmuo, arba
juridinio asmens buveinės adresu, kai valdytojas juridinis asmuo, dienos.
28. Savivaldybės
vykdomoji institucija pasibaigus
kalendoriniams metams per 20 darbo dienų parengia ir savivaldybės institucijos
interneto svetainėje paskelbia metinę valdytojų priežiūros ir veiklos kontrolės
ataskaitą, kurioje turi būti nurodytas suplanuotų ir atliktų patikrinimų
skaičius, tikrinti valdytojai, nustatyti valdytojų veiklos pažeidimai,
pritaikytos poveikio priemonės.
29. Kontrolierius, nustatęs
administracinį nusižengimą, už kurį Lietuvos Respublikos administracinių
nusižengimų kodeksas numato administracinę atsakomybę, pradeda administracinio
nusižengimo teiseną.
30. Savivaldybės administracijos direktoriaus ar
jo įgalioto asmens, taip pat kontrolieriaus sprendimai gali būti skundžiami
Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
___________________
Butų ir kitų patalpų savininkų bendrijų valdymo
organų, jungtinės veiklos sutartimi įgaliotų asmenų ir
savivaldybės vykdomosios institucijos paskirtų
bendrojo naudojimo objektų administratorių veiklos,
susijusios su įstatymų ir kitų teisės aktų jiems
priskirtų funkcijų vykdymu, priežiūros irkontrolės
pavyzdinių taisyklių priedas
(Daugiabučio namo bendrojo naudojimo
objektų valdytojo veiklos patikrinimo akto forma)
____________________________________________________________________
(viešojo administravimo subjekto pavadinimas)
DAUGIABUČIO NAMO BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ VALDYTOJO
VEIKLOS PATIKRINIMO AKTAS
20 __ m. ____________ ___ d. Nr.
___________________
(surašymo vieta)
Aš,
daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų valdytojų veiklos priežiūros ir
kontrolės
vykdytojas
_________________________________, _____________________ patikrinimo metu
(pareigos,
vardas, pavardė) (planinio, neplaninio)
patikrinau
______________________________________________________________________
(valdytojo
vardas, pavardė arba pavadinimas ir juridinio asmens kodas, jeigu valdytojas
juridinis asmuo)
veiklą,
susijusią su įstatymų ir kitų teisės aktų jam priskirtų funkcijų vykdymu,
ir n u s t a č i a u:
1. Bendrojo naudojimo objektų valdytojas
atsakingas už_________________________
________________________________________________________________
administravimą.
(namo adresas)
2. Bendrojo naudojimo objektų valdytojas
pateikė šiuos dokumentus(nereikalingą nubraukti):
DOKUMENTO PAVADINIMAS
|
PATEIKĖ
|
NEPATEIKĖ
|
PASTABOS
|
2.1. valdytojo paskyrimo ar išrinkimo dokumentą (paskyrimo aktas,
protokolas)
|
TAIP
|
NE
|
|
2.2. butų ir kitų patalpų
savininkų sąrašą
|
TAIP
|
NE
|
|
2.3. bendrijos narių sąrašą
|
TAIP
|
NE
|
|
2.4. bendrojo naudojimo
objektų aprašą
|
TAIP
|
NE
|
|
2.5. metinį namo priežiūros
ūkinį-finansinį planą
|
TAIP
|
NE
|
|
2.6. ilgalaikį namo
atnaujinimo planą
|
TAIP
|
NE
|
|
2.7. kaupiamųjų lėšų namui
atnaujinti sąskaitos sutartį
|
TAIP
|
NE
|
|
2.8. banko sąskaitos išrašą
apie sukauptų lėšų naudojimą (ne mažiau kaip už vienus metus)
|
TAIP
|
NE
|
|
2.9. dokumentus apie
vykdytus pirkimus (ne mažiau kaip už vienus metus)
|
TAIP
|
NE
|
|
2.10. laisvos formos
informaciją apie interneto svetainę, skelbimų lentas, taikomas kitas informacijos
pateikimo butų ir kitų patalpų savininkams priemones
|
TAIP
|
NE
|
|
2.11. informaciją apie
gautas butų ir kitų patalpų savininkų pretenzijas, skundus
|
TAIP
|
NE
|
|
2.12. metinę veiklos
ataskaitą ir informaciją apie jos pateikimą butų ir kitų patalpų savininkams
|
TAIP
|
NE
|
|
2.13. informaciją apie
einamaisiais metais šauktus butų ir kitų patalpų savininkų, bendrijos narių
susirinkimus ar balsavimus raštu
|
TAIP
|
NE
|
|
2.14. bendrojo naudojimo
objektų administratoriaus civilinės atsakomybės draudimą
|
TAIP
|
NE
|
|
2.15. informaciją apie
taikomus tarifus
|
TAIP
|
NE
|
|
2.16. informaciją apie
daugiabučio namo techninei priežiūrai skirtų lėšų panaudojimą
|
TAIP
|
NE
|
|
2.17. kitus kontrolieriaus
prašomus pateikti dokumentus (nurodyti, kokius)
|
TAIP
|
NE
|
|
3.Bendrojo
naudojimo objektų valdytojo veiklos aprašymas ir įvertinimas (aprašoma, kaip valdytojas vykdo pavestas
funkcijas, kokie nustatyti veiklos trūkumai): _________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________.
4.
Nustatyti pažeidimai, kuriuos bendrojo naudojimo objektų valdytojas nedelsdamas
pašalino: ______________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________.
5.
Rekomendacijos: _______________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________.
6.
Reikalavimai (nurodomi
veiklos trūkumai ir įpareigojimas juos pašalinti):__________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________.
Šis aktas gali būti skundžiamas
Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.
Priežiūros ir kontrolės vykdytojas
(kontrolierius) _______________
_______________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
Aktą gavau:
______________
_________________________________________________
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą