2016 m. liepos 3 d., sekmadienis

LIDL parduotuvės gerai, bet tvarka galėtų būti geresnė ......




LIDL parduotuvės jau nebe naujovė.

 Formuojasi pastovių pirkėjų  srautas.

Stambūs prekybos centrai pradeda kai kurioms prekėms kainas orientuoti į LIDL.

Taigi laisva konkurencija, kada ji laisva ..., kai ką gali.

Kaip bus toliau, pamatysime....

O www.LIDL.lt informuoja:

Ką reiškia „Lidl“?
Lidl“ pavadinimo kilmė susijusi su XX a. 4-ajame dešimtmetyje Nekarzulme (Pietų Vokietija) įkurta firma „Lidl & Schwarz KG“. „Lidl“ pavadinimu 8-ajame dešimtmetyje įmonė atidarė pirmąsias mažų kainų parduotuves Vokietijoje. Nekarzulme iki šiol įsikūrusi įmonės centrinė būstinė.

Ko galiu nusipirkti „Lidl“?
„Lidl“ siūlo apie 1 600 įvairių kasdienių prekių, tarp jų – Lietuvos, Vokietijos, Lenkijos, Prancūzijos, Italijos, Ispanijos ir daugelio kitų šalių gamintojų maisto produktai bei kita. Parduotuvėse rasite ir platų vaisių bei daržovių pasirinkimą ir nuolat atnaujinamą ne maisto prekių asortimentą.

Kodėl „Lidl“ prekių nemačiau kitose parduotuvėse?
Nes daugiausia prekiaujame mūsų užsakymu pagamintais maisto produktais ir ne maisto prekėmis. Šie „Lidl“ privatūs prekės ženklai aprėpia visas kasdienių prekių kategorijas: nuo šviežios mėsos iki kepinių, nuo pieno produktų iki prieskonių, nuo saldumynų iki šaldytų gaminių bei kt.
Ar „Lidl“ parduotuvėse Lietuvoje galiu įsigyti tokių pat prekių, kaip „Lidl“ parduotuvėse kitose šalyse?
Daugeliu atvejų taip: perkame centralizuotai ir paskirstome prekes į visas šalis. Tačiau kiekvienos valstybės „Lidl“ bendrovėje yra savarankiškai veikiantis pirkimų skyrius. Sudarant asortimentą, kiekvienoje šalyje atsižvelgiama į vietos gyventojų poreikius ir skonį.

Kuo „Lidl“ privatūs prekės ženklai skiriasi nuo kitų?
Patraukli kaina nėra vienintelis mūsų tikslas. Sakoma, kad dėl skonio nesiginčijama, tačiau mums svarbu, kad džiaugtumėtės apsipirkę „Lidl“. Todėl glaudžiai bendradarbiaudami su savo tiekėjais labai rūpinamės visų „Lidl“ prekių kokybe. Kviečiame įvertinti!

Kas lemia „Lidl“ prekių kainas?
Trys svarbiausi veiksniai: dideli prekių kiekiai, kuriuos užsakome iš patikimų tiekėjų, efektyvūs procesai ir kruopščiai apgalvotas produktų pristatymas. Mūsų tikslas – visur siūlyti geriausią kainą, niekada neaukojant kokybės.

Betgi pastebimos ir kai kurios problemos.

Pvz. LIDL parduotuvėje  Vilnius, Kalvarijų g. Nr. 180.

Atstumai tarp lentynų su prekėmis tikrai per maži judant vežimėliams abiem kryptimis.

Bet tai dar ne bėda, kaip sakoma.

Bėda tame, kad parduotuvė pradeda darbą nepapildžius prekių lentynų.

Ir ne tik, kad populiarių prekių nėra, bet ir jų išvežiojimas kelia grėsmę pirkėjų saugumui ir kelia jiems nepatogumus.

Nesuprantama kodėl, tačiau viena kasa pastoviai nedirba, nors ir pirkėjų srautas pakankami didelis, kad trukdo priėjimą prie prekių lentynų.

Vidurdienį eilėje prie kasų tenka laukti ~ 20 min.

Jeigu parduotuvės atidarymo metu automobilių stovėjimo aikštelėje buvo tvarka, nes tuomet joje budėjo parduotuvės darbuotojai, tai šiuo metu tvarkos tikrai nėra, kaip ir nėra kelių policijos keliuose ir gatvėse .....








Ypatingai negerai, kada automobiliai statomi ant specialiai skirtų praėjimų, nes tada tenka su vežimėliu  iki automobilio bagažinės pirmyn ir atgal sugaišti ir laiko, ir kelio.

.



Komentarų nėra:

Rašyti komentarą