2015 m. birželio 1 d., pirmadienis

„Rimtoji ir tikroji žurnalistika“ iš arčiau .............. ir jos paskutinis argumentas ...




Vienos  Faccebook žinutės  AUTORIUS:

Nežinau, su kuo tai palyginti.
Tačiau viena didžiausių šalies įmonė taps nebeįdomi nei platesnei auditorijai, ne labiau specializuotai.
Grubiai tariant, XXXXX tema žiniasklaidoje didumą skaitytojų vers vemti ....“


KOMENTATORIUS 1. Štai čia yra rimtoji ir tikroji žurnalistika.


KOMENTATORIUS 2. 

Čia visiškai jokia žurnalistika, o gerai apgalvotas XXXXX įvaizdžio teršimas.
XXXX senai būtų pasistačiusi SSSSSSSSSSSS tik jai  neleido, nes tada valdžia būtų negavusi atkatų ir toliau jų negautų.
........  
...................
Situaciją reikia vertinti sistemiškai ir kompleksiškai turint kuo daugiau informacijos.


AUTORIUS.KOMENTATORIUI 2.

Matau, kad jūs geras „sąmoningo įvaizdžio teršimo“ specialistas.
Ar nenprėtumėt pakonsultuoti XXXXX, kad kreiptųsi su ieškiniu į teismą už šią neteisėtą veiklą?
Jei nenorėtumėt, tai esate toksai personažas, kuriems sakoma: „pizdet – ne kamni vorotit“.
Todėl eikite iš čia NX, kol nesugalvojau į teismą palydėt už mano dalykinės reputacijos reikalus.


KOMENTATORIUS 2.

Ponas AUTORIAU, betgi Jūs net nebadote paneigti mano nuomonės, o tiktai keikiatės ir grasinate teismu.

Betgi ne teismai kuria žurnalisto įvaizdį, o jo kūryba ....


*****************************************************************
(NX reiktų suprasti rusišką  НАХУЙ .......)

Štai taip vienas garsus energetikos ekšpertas reaguoja į kitokią nuomonę.

Taigi  yra, kaip yra.

O NX – tai paskutinis visokio plauko bomžų argumentas .......





.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą