.Vilniaus padangėje – dažnesni dronų skrydžiai: renkami duomenys eismo pralaidumui gerinti – skelbia Vilniaus savivaldybė.
Siekdami sumažinti spūstis ir pagerinti eismo pralaidumą vis labiau augančiame Vilniaus mieste, sostinės infrastruktūros planavimo specialistai nusprendė į pagalbą pasitelkti bepiločius orlaivius. Dronų renkamais duomenimis apie automobilių ir pėsčiųjų srautus bus sprendžiama, kur turėtų būti įrengtos naujos parkavimo vietos, atliekamos sankryžų korekcijos, pokyčiai, įgyvendinti kiti eismo pralaidumą gerinantys veiksmai. Sostinės eismą bepiločiai orlaiviai stebi ir duomenis apie jį kaupia jau kurį laiką. Yra stebimi eismo srautai, kryptys, skaičiuojamas transporto priemonių greitis, vertinamas atskirų gatvių eismo juostų naudojimas. |
Tarkime, tai labai gerai, nors ir galima būtų sakyti, kad geriau vėliau negu per vėlai.
Taigi savivaldybės specialistai, tikslu i sumažinti spūstis ir pagerinti eismo pralaidumą, pasitelkė į pagalbą dronus.
Betgi, argi nėra aišku, kad uždelstas autotransporto pajudėjimas iš vietos. užsidegus žaliam šviesoforo signalui sankryžose, tikrai neprisideda prie autotransporto spūsčių mažinimo, o atvirkščiai ir dar didina oro taršą.
Gal pereiš kokį dešimtį metų kelis kartus Susisiekimo ministerijai siūlau papildyti Kelių eismo taisykles, kad uždelstas pajudėjimas tokiais atvejais iš vietos būtų laikomas KET pažeidimu, kaip eisimo trukdymas.
Rezultatas buvo mūsų valdžiai būdingas atsirašinėjimas.
Vieną kartą dargi gavau atsakymą, kad vairuotojai gali elgtis taip, kaip jie nori .....
Savaime suprantama, kad taip atsakyti vertė ne nekompetencija, bet gerai suprantamas, valdininkams būdingas perdėtas savimeilės jausmas.
Liaudiškai sakant – „Kas tau durniau darbo ....“
Iš kitos pusės man jau 82 metai, tačiau sustojęs prieš sankryžą stebiu šviesoforą ir laiku pradedu (automobilis) judėti iš vietos.
Tačiau, kaip taisyklė, priešais esantys automobiliai kažko tai laukia, o po to pradeda po vieną važiuoti iš vietos.
O po to lekia, kaip patrakę ....
Taigi čia tikrai ne reakcijos problema.
O prieš kelis metus vienoje Žinių radijo laidoje buvo iš tokio sankryžų pravažiavimo šaipomasi, ir kaip geras pavyzdys buvo pateiktas Singapūras .....
Savivaldybė taip pat skelbia, kad naudojant bepiločius orlaivius sostinėje ne tik analizuojamas eismas, bet ir įgyvendinama atliekų konteinerių aikštelių priežiūra: tiriamas atliekų aikštelių užimtumas skirtingais metų laikais, nustatomos perkrautos atliekų aikštelės, probleminiai atliekų konteineriai, prie kurių paliekamos stambiagabaritės atliekos.
Tai labai gerai, tačiau kas liečia konteinerius Žirmūnų gatvės 104 daugiabučiam, tai jau prieš gerą dešimtmetį rašiau, kad į juos atliekas meta visas kvartalas, kad jų talpa nepatenkinama.
Rašiau,, bet buvo tik atsirašinėjimas.
Ir štai šiandien vienas konteineris jau pilnas, atliekų maišai ant jo, po to bus šalia jo ...
Arba štai dešimčių daugiabučių namų rūsiais eina šilumos tiekimo trasos, užimdamos trečdalį rūsio patalpų.
Taigi savivaldybė, kuriai priklaus patalpos su šilumos tiekimo vamzdynais, yra namo bendrasavininkė ir privalo mokėti atitinkamus mokesčius namui tinkamai išlaikyti.
Betgi savivaldybė tiktai tyčiojasi iš tų namų savininkų.
Štai mano daugiabučiame name kaip tik trečdalis rūsio priklauso savivaldybei, ir iš pradžių ji kratėsi šios akivaizdžios nuosavybės.
Tačiau su AB Vilniaus šilumos tinklai ir Registrų centro informacija pavyko savivaldybę priversti prisipažinti turint nuosavybę pastate.
Tačiau mokėti mokesčius ji atsisakė ......O tuo metu Vilniaus miesto savivaldybėje pasikeitė meras, ir jo įgalinai žymiai padidėjo.
Betgi yra kaip yra – merai ateina ir išeina, o savivaldybės klerkai pasilieka ....
Ir jie, o ne merai, daugeliu atvejų valdo savivaldybę ...
Todėl viešai kreipiuosi į naują Vilniaus merą su prašymu krikščioniškai įvertinti tai, kas aukščiau išdėstyta ir pasielgti atitinkamai.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą