2020 m. gruodžio 9 d., trečiadienis

Apie tvarką Jo Kilnybės dvare .....





    

Prezidento kanceliarijos kanclerei          Algei  Budrytei

DĖL MANO 2020.12.07 LAIŠKO NR. 1

     Į  mano 2020.12.07 laišką Nr.1, adresuotą Prezidentui G. Nausėdai ir nusiųstą  Jums, kuriame buvo pateikta nepaneigiama informacija, kad K. Navickas visiškai yra netinkamas eiti ne tiki kad ministro, bet ir bet kurio rango valstybės tarnautojo pareigas,  buvo gautas atsakymas:  

LIETUVOS RESPUBLIKOS PREZIDENTO KANCELIARIJOS
ASMENŲ APTARNAVIMO SKYRIUS


Antanui Algimantui Miškiniui
Antanas1940@gmail.com

2020-12- Nr. (1D-5276)-2D-
Į 2020-12-07 Nr. 1

DĖL JŪSŲ KREIPIMOSI

Gerbiamasis Antanai Algimantai Miškini,

Informuojame, kad su Jūsų 2020 m. gruodžio 7 d. kreipimusi „Dėl K. Navicko tinkamumo eiti ministro pareigas“, adresuotu Lietuvos Respublikos Prezidentui Gitanui Nausėdai, yra susipažinta.

Pagarbiai,  Skyriaus vedėja Asta Bogušienė

  Visų pirma,  nors ir šis mano   laiškas su ypatingai svarbia informacija buvo adresuotas Prezidentui, į  jį kažkodėl tai atsako Asmenų aptarnavimo skyriaus vedėja be nuorodos  " Prezidentui pavedus atsakome ......" ar panašiai. 

   Kas leidžia  pagrįstai įtarti, kad skyriaus vedėja savivaliauja, o tuo tarpu laiške pateikta  informacija yra itin svarbi ir nepaneigiama.

O kadangi K. Navickas buvo patvirtintas ministru,, labai jau tikėtina, kad Prezidento ši informacija taip ir nepasiekė ......

Ryšium su tuo prašau informacijos:

  • Kam Jūs nukreipėte Prezidentui skirtą mano laišką.
  • Ar  šiame mano laiške pateikta informacija pasiekė Prezidentą, kas su ja susipažino.
  • Ar Asmenų aptarnavimo skyriaus vedėjai yra suteikta teisė savo nuožiūra elgtis su Prezidentui skirtais laiškais, ką su tokiais laiškais ji privalo daryti.
  • Jeigu tokia teisė jai suteikta, kodėl tai nenurodyta jos atsakyme į mano laišką.

 

O jeigu Prezidentas liko nesupažindintas su mano laiško turiniu, prašau imtis priemonių tai atlikti.

 

Antanas Miškinis,   .

 

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą