2018 m. lapkričio 25 d., sekmadienis

Koks yra Valstybės valdymas be grįžtamo ryšio .......


 
 „Apgailestauju, kad 2018 09 20 Seimo posėdyje pristatydamas Ge­ria­mo­jo van­dens tie­ki­mo ir nuo­te­kų tvar­ky­mo įsta­ty­mo Nr. X-764 1, 3, 6, 9, 10, 12, 16, 20, 21, 22, 23, 32, 33, 34, 35, 38 straips­nių pa­kei­ti­mo ir Įsta­ty­mo pa­pil­dy­mo 341, 351 straips­niais ir prie­du įsta­ty­mo pro­jek­tą  Nr. XIIIP-2385,  kelis kartus paminėjau A. A. Miškinį ir jo peticiją Vyriausybei, kas su šio Įstatymo pakeitimo ir papildymo projektu neturi nieko bendro.
  
Vienkart atsiprašau A. A. Miškinį  už  jį liečiančios,  tikrovės neatitinkančios,  informacijos viešą paskelbimą.“

To aplinkos ministrą K. Navicką paprašė atlikti Buitinių vartotojų sąjungos prezidentas Antanas Miškinis, pasipiktinęs   Geriamo vandens ir nuotekų tvarkymo įstatymo pakeitimo projekto pristatymo Seime eiga ir jo sužlugdymu.

Tačiau aplinkos ministras tyli, o ministerija poįstatyminių Geriamo vandens ir nuotekų įstatymo teisės aktų parengimą    toliau  sabotuoja.

Nedalyvavo ministras  ir ketvirtadienio Vyriausybės valandoje Seime.

Galima manyti, kad gal  jis pabijojo, kad gali būti paprašytas paaiškinti   tokį savo  elgesį pristatant  Geriamo vandens ir nuotekų įstatymo pakeitimų projektą Seime.

Na, o jeigu  jau ministras   šio Įstatymo pakeitimams  nepritaria, tai tada klausimas – kodėl   keturis metus sabotuojamas galiojančio Geriamo vandens ir nuotekų tvarkymo  Įstatymo įgyvendinimo poįstatyminių teisės aktų parengimas, kas jau tada būtų nutraukęs  Valstybinį reketą.

Ir čia sukis, kaip besisuk, ir kas paneigs, kad  aplinkos ministras   tuo pačiu,   pagal savo kompetenciją, yra atsakingas  ir už Valstybinio reketo padarytą žalą šilumos vartotojams, ir už neteisėtus šilumos tiekėjų pelnus.

O sumoje   tai šioje vietoje  tikrai verta pasvarstyti kas geriau (ar blogiau):

Ø  Ar ministro  kompetencija .....,
Ø  Ar galiojančio Geriamo vandens ir nuotekų tvarkymo įstatymo  įgyvendinimo poįstatyminių teisės aktų parengimo sabotažas.

  Tą turėtų padaryti ministras pirmininkas, kuris yra gerai informuotas ir apie Valstybinį reketą, ir kaip ministras vykdė Vyriausybės įpareigojimą pristatyti Seimui Geriamo vandens ir nuotekų tvarkymo  Įstatymo pakeitimų projektą.
------------------------
 P.s.
 O argi visa tai nerodo, kad iš Seimo pusės nėra kontrolės apie jo priimtų Įstatymų vykdymą – nėra grįžtamo ryšio.

O koks yra Valstybės valdymas be grįžtamo ryšio – čia klausimas Seimo pirmininkui, kuris nepanoro susitikti su vartotojų asociacijų atstovais.


.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą