„Apgailestauju,
kad 2018 09 20 Seimo posėdyje pristatydamas Geriamojo vandens tiekimo ir
nuotekų tvarkymo įstatymo Nr. X-764 1, 3, 6, 9, 10, 12, 16, 20,
21, 22, 23, 32, 33, 34, 35, 38 straipsnių pakeitimo ir Įstatymo papildymo
341, 351 straipsniais ir priedu įstatymo projektą Nr. XIIIP-2385, kelis kartus paminėjau A. A. Miškinį ir jo
peticiją Vyriausybei, kas su šio Įstatymo pakeitimo ir papildymo projektu neturi nieko bendro.
Vienkart atsiprašau A. A. Miškinį už jį liečiančios, tikrovės neatitinkančios, informacijos viešą paskelbimą.“
To aplinkos ministrą K. Navicką paprašė atlikti Buitinių vartotojų sąjungos prezidentas Antanas Miškinis, pasipiktinęs Geriamo vandens ir nuotekų tvarkymo įstatymo pakeitimo projekto pristatymo Seime eiga ir jo sužlugdymu.
To aplinkos ministrą K. Navicką paprašė atlikti Buitinių vartotojų sąjungos prezidentas Antanas Miškinis, pasipiktinęs Geriamo vandens ir nuotekų tvarkymo įstatymo pakeitimo projekto pristatymo Seime eiga ir jo sužlugdymu.
Tačiau aplinkos ministras tyli, o ministerija poįstatyminių
Geriamo vandens ir nuotekų įstatymo teisės aktų parengimą toliau sabotuoja.
Nedalyvavo ministras ir ketvirtadienio Vyriausybės valandoje Seime.
Galima manyti, kad gal jis pabijojo, kad gali būti paprašytas
paaiškinti tokį savo elgesį pristatant Geriamo vandens ir nuotekų įstatymo pakeitimų
projektą Seime.
Na, o jeigu jau ministras
šio Įstatymo pakeitimams nepritaria, tai tada klausimas – kodėl keturis
metus sabotuojamas galiojančio Geriamo vandens ir nuotekų tvarkymo Įstatymo įgyvendinimo poįstatyminių teisės
aktų parengimas, kas jau tada būtų
nutraukęs Valstybinį reketą.
Ir čia sukis, kaip besisuk, ir kas paneigs, kad aplinkos ministras tuo pačiu, pagal
savo kompetenciją, yra atsakingas ir už
Valstybinio reketo padarytą žalą šilumos vartotojams, ir už neteisėtus šilumos
tiekėjų pelnus.
O sumoje tai šioje vietoje tikrai verta pasvarstyti kas geriau (ar
blogiau):
Ø Ar ministro kompetencija
.....,
Ø
Ar galiojančio Geriamo vandens ir nuotekų
tvarkymo įstatymo įgyvendinimo poįstatyminių
teisės aktų parengimo sabotažas.
Tą turėtų padaryti
ministras pirmininkas, kuris yra gerai informuotas ir apie Valstybinį reketą,
ir kaip ministras vykdė Vyriausybės įpareigojimą pristatyti Seimui Geriamo
vandens ir nuotekų tvarkymo Įstatymo pakeitimų
projektą.
------------------------
P.s.
O argi visa tai
nerodo, kad iš Seimo pusės nėra kontrolės apie jo priimtų Įstatymų vykdymą –
nėra grįžtamo ryšio.
O koks yra Valstybės valdymas be grįžtamo ryšio – čia klausimas
Seimo pirmininkui, kuris nepanoro susitikti su vartotojų asociacijų atstovais.
.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą