LR
Konstitucija nustato:
Valstybė
gina vartotojo interesus.
Valdžios
įstaigos tarnauja žmonėms
Kadangi Valstybinė
kainų ir energetikos kontrolės komisija yra valdžios įstaiga, tai jos
konstitucinė priedermė yra ginti
vartotojo interesus, tarnauti žmonėms.
Tuo tikslu (reiktų manyti) Kainų komisijos struktūroje
yra Vartotojų teisių gynimo ir
informavimo skyrius, kuris:
• Užtikrina kokybišką interesantų aptarnavimą
Komisijoje.
• Teikia informaciją į Komisiją besikreipiantiems interesantams, nagrinėja interesantų prašymus ir skundus.
• Konsultuoja į Komisiją telefonu besikreipiančius interesantus, esant reikalui tiesiogiai juos nukreipia į atitinkamus Komisijos struktūrinius padalinius.
Ir t. t.
• Teikia informaciją į Komisiją besikreipiantiems interesantams, nagrinėja interesantų prašymus ir skundus.
• Konsultuoja į Komisiją telefonu besikreipiančius interesantus, esant reikalui tiesiogiai juos nukreipia į atitinkamus Komisijos struktūrinius padalinius.
Ir t. t.
Šis skyrius susideda iš 7 asmenų:
Vedėja,
Patarėja:
5
vyr. specialistai.
Skyriaus
vedėja tikrai nusipelno ypatingos pagarbos,
kadangi jinai išdrįso
paviešinti (BNS), kad iš esmės centralizuotai paruošto karšto
vandens kainos nustatomos neteisėtai,
nes į jas įtraukiamos su centralizuotai paruošto karšto vandens tiekimu ( kuris nevyksta) nesusijusios, tačiau faktiškai patirtos sąnaudos:
- Daugiabučių namų butų apskaitos prietaisų nuotolinio duomenų perdavimo sistemos sąnaudos.
- Kai kurios šilumos gamybos ir tiekimo sąnaudos.
Tačiau, kada tenka
kreiptis į jos ponią patarėją, į vyr. specialistus, tada skyrius, kaip
sakoma,
pasirodo visame gražume ..., nes iš esmės tiktai vieno specialisto
kompetencija leidžia dalykiškai su juo bendrauti .....
O ponios patarėjos ir visų kitų specialistų „kokybiškas interesantų aptarnavimas Komisijoje“
susiveda į „tiesioginį
jų nukreipimą į atitinkamus Komisijos
struktūrinius padalinius“ .....
Vadovaujantis sveiko proto logika šis skyrius
būtinai reikalingas, nes jis be kokybiško vartotojų aptarnavimo dar turi sudaryti sąlygas netrukdomai dirbti kitų
padalinių specialistams.
Betgi
yra, kaip yra, daugeliu atveju dargi nesugebama vartotojus nukreipti tiesiai pas atitinkamus specialistus ....
Ypatingai pažymėtinas ponios skyriaus vedėjos
patarėjos elgesys ir jos totalinė nekompetencija.
Štai pvz. vartotojas klausia, kodėl jis kelis
metus per karšto vandens kainą vis apmokėdavo butų karšto
vandens apskaitos prietaisų nuotolinio duomenų perdavimo sistemos eksploatavimo
sąnaudas, jeigu karšto vandens apskaitos
prietaisą su nuotoliniu duomenų perdavimu jo bute jam tik dabar įrengė.
Užuot
atidžiai išklausiusi, padėkojusi už informaciją, o, jeigu negali šiuo
metu konkrečiai atsakyti, paprašiusi telefono numerio ir pažadėjusi jam vėliau paskambinti, ponia patarėja tradiciškai pasiūlo „savo nuomonę atsiųsti laišku“ ..............
Pažymėtina, kad ši ponia su socialinių
mokslų teisinės krypties išsilavinimu yra pagrindinis Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės
komisijos energetikos specialistas .......
Todėl,
pridėjus Komisijos narių totalinę nekompetenciją energetikos srityje, vadovaujantis
sveiko proto logika, turėtų būti aišku, kad šiandien po pietų Kainų komisijos
posėdyje, vykdant Lietuvos Vyriausiojo Administracinio teismo neskundžiamą nutartį, bus patvirtintos perskaičiuotos AB Vilniaus energija šilumos ir karšto
vandens kainos, krios buvo nustatytos 2010 12 15.
Šilumos kainos bus nustatytos neteisingos,
nes dalis šilumos ganybos sąnaudų bus perkelta į centralizuotai paruošto karšto
vandens tiekimo kainas, nors ir tokios veiklos tuo metu AB Vilniaus energija jau
nebevykdė, o vykdė karšto vandens tiekimo organizavimą daugiabučiuose namuose iš jai priklausančių šilumos
punktų, kurių priežiūros (eksploatacijos) sąnaudos buvo įtrauktos į šilumos
kainą.
Centralizuotai paruošto karšto vandens kainos
bus akivaizdžiai ir nepaneigiamai neteisėtai nustatytos ir tiems daugiabučiams
namams, kurie tuo metu jau buvo įsirengę savo šilumos punktus ...
Pažymėtina,
kad posėdyje žada dalyvauti Seimo frakcijos
"Tvarka ir teisingumas“ narys Juozas Imbrasas, nuožmus kovotojas su „rubikoniais
berniukais“, vienas iš administracinius teismus
suklaidinusių proceso dalyvių, , ...,
Todėl šilumos vartotojai ir toliau mokės neteisingas šilumos kainas ir neteikiamos
paslaugos centralizuotai paruošto karšto vandens teikimo kainas, kas sumoje šilumos vartotojams toliau neš žalą, o šilumos tiekėjams pelnus iš nieko
....
O auditoriai,
kaip
įprasta, baigia ar jau atliko kasmetinius šilumos tiekėjų veiklos auditus ir, savaime
suprantama, "nepastebės(jo)" jų nevykdomos
veiklos „patirtų“ sąnaudų ....
O Kainų komisija užbaigia metinę
savo veiklos ataskaitą, kurią gegužės pradžioje pateiks Seimui ........
Kol kas Seimas metai iš metų patvirtindavo šias Kainų komisijos
ataskaitas, tuo pačiu pritardamas nuo 2011 metų vykdomam „Valstybiniam reketui“ – neteikiamos paslaugos
centralizuotai paruošto karšto vandens tiekimo kainų nustatymui ir taikymui, tuo pačiu pritardavo ir šilumos tiekėjų
pelnams iš nieko .....
Jeigu
ankščiau Seimo Ekonomikos komitetas nebuvo informuotas apie „Valstybinį reketą“, tai šiuo metu jam tokia informacija yra pateikiama.
Šiemet šilumos vartotojus atstovaujančios asociacijos, susipažinusios su
Kainų komisijos metine ataskaita, Seimo
Ekonomikos komitetui ir Seimo frakcijoms pateiks informaciją apie „Valstybinį reketą“, kurio pasekmė:
- šilumos tiekėjų pelnai iš nevykdomos veiklos nuo 2011 metų,
- didžiulė žala šlumos vartotojams nuo 2011 metų,
- vienkart nuo tada neteisingai nustatytos šilumos kainos,
- suklastotos šilumos tiekėjų veiklos audito ataskaitos,
- Vyriausiojo administracinio teismo neskundžiama nutartis perskaičiuoti neteikiamos paslaugos kainas.
- Ir t.t.
Vienkart bus pasiūlyta atlikti nepriklausomą ir
kompetentingą Valstybinės kainų ir energetikos kontrolės komisijos veiklos
šilumos sektoriuje ir kompetencijos auditą.
.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą