Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai
nepateikus informacijos:
Ø Kokiais ES teisės aktais, LR
Konstitucijos, Kodeksų nuostatomis vadovavosi
Komisija, įteisindama nesuteiktos paslaugos – centralizuotai paruošto
karšto vandens kainą, nors ir tokia paslauga akivaizdžiai ir nepaneigiamai
neteikiama ir negali būti teikiama (
pvz. UAB ,,Vilniaus energija“, kuri nuo 2012 metų pradžios nebeturi savo
nuosavybėje daugiabučių namų šilumos punktų ).
ir
ar Kainų komisija sutinka, kad Šilumos ūkio įstatymo 15 (dėl karšto
vandens tiekimo daugiabučiuose namuose organizavimo) ir 20 (dėl šilumos tiekėjų šilumos punktų daugiabučiuose namuose perdavimo
prižiūrėti be sutarčių daugiabučių namų šildymo ir karšto vandens sistemų
prižiūrėtojams) straipsnių nuostatos prieštarauja viena kitai.
Ø Jeigu TAIP, kodėl nesiėmė priemonių.
Ø Jeigu NE, tai prašome atitinkamo pagrindimo.
Buvo kreiptasi į Vyriausiąją administracinių
ginčų komisiją su prašymu paprotinti Kainų komisiją pateikti prašomą
informaciją.
Neilgai trukus Vyriausioji administracinių
ginčų komisija gavo Kainų komisijos atsiliepimą į mūsų skundą.
Jo esmė tame, kad Kainų komisija jau nebenurodo
Šilumos ūkio įstatymo 15 straipsnio,
kurio ji anksčiau teisindavo neteikiamos
paslaugos centralizuotai paruošto karšto vandens kainos nustatymą ir taikymą.
( Beje keliuose laiškuose Kainų komisija teigė, kad ji nustato
ne centralizuotai paruošto karšto vandens kainas, o viename laiške, ir dviejų sujungtų skundų žodinio nagrinėjimo
metu, pripažino, kad nustato centralizuotai paruošto, daugiabučiams namams
pristatyto ir ten parduoto karšto vandens kainas .........)
Komisija nurodė Šilumos
ūkio įstatymo 32 straipsnį, kuris nustato, kad
karšto vandens tiekėjas, vadovaudamasis Valstybinės kainų ir energetikos
kontrolės komisijos patvirtinta Karšto vandens kainų nustatymo metodika,
parengia ir teikia Komisijai ir (arba) savivaldybės institucijai karšto vandens
kainos dedamųjų projektą
.......................
O kokiu Šilumos ūkio įstatymo straipsniu remiantis savo šilumos punktų daugiabučiuose namuose nebevaldantys,
ar nebeturintys šilumos tiekėjai iš Kainų komisijos malonės tampa neteikiamos paslaugos centralizuotai paruošto
karšto vandens tiekėjais, pastaroji nutyli .... , ir savo laiške rašo kad „Komisijos kompetencijai
nėra priskirta vertinti kitų institucijų priimtų teisės aktų nuostatų atitikties viena kitai“ .
Tarkime, kad taip ir yra.
Tačiau tada ir klausimas – kodėl Kainų komisija vadovaujasi Šilumos
ūkio įstatymo 15 straipsniu, o ne 20
straipsniu ir sveiko proto logika ???
Gal Kainų komisija (kaip tas Olimpas iš keturių „oneirojų“ ir „hekatės“)
tiki stebuklais ...., kaip kad viena Kainų komisijos darbuotoja (kaip ta mitologinė „Heskihija“) žodinio
skundo nagrinėjimo metu pareiškusi, kad jei daugiabučiuose namuose iš čiaupų
teka karštas vanduo, tai jį tiekia ne
kas kitas, kaip karšto vandens neruošiantys šilumos tiekėjai ........
Tai jau taip ...kaip yra, taip jau ir yra, o neužilgo vienos valdžios institucijos „Olimpas“ turės
nuspręsti. ar solidarizuotis su Kainų
komisijos „Olimpu“, ar vadovautis sveiko
proto logika ....
.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą