BUITINIŲ VARTOTOJŲ SĄJUNGA
Nepriklausoma, todėl valdžios
neremiama, visuomeninė organizacija
Visuomenės informavimo priemonės valdytoja
8-686-65887,8-5-2764865,
**************************************************************
Klasikiniu reiškiniu
galima vadinti tai, kad nors ir, tarkime,
šviesoforas matomas už kelių šimtų metrų, užsidegus žaliai jo šviesai iš
vietos vienu metu pajuda vos keli automobiliai.
Jeigu judėti vienu
metu pradėtų visi tie automobiliai, kurių vairuotojai mato žalią šviesoforo
signalą, sankryžose pralaidumas padidėtų
kokiais 30 procentų.
Tai visiškai
akivaizdu.
Tiktai kažkaip
keista, kad valdžia šios problemos spręsti nė nebando.
Tikslu sužinoti
Susisiekimo ministerijos nuomonę jai parašėme:
...................
„Tačiau kai ką galima nuveikti ir esamoje
situacijoje.
Tai autotransporto priemonių tinkamas judėjimas kolonoje, kas tikrai kokia 30 procentų padidintų gatvių pralaidumą.
Deja Kelių eismo taisyklėse mums nepavyko
aptikti nieko konkretaus šia tema.
Pėstiesiems nustatyta tvarka
kaip elgti kolonoje, o vairuotojams ne ..............
Todėl Kelių
eismo taisyklėse būtina nustatyti reikalavimus transporto vairuotojams,
kaip jie turi elgtis važiuodami kolona.
O Administracinių
teisės pažeidimų kodekse nustatyti realias,
veiksmingas baudas už šių reikalavimų nevykdymą.
Tai
nustačius, orientuoti Policiją į
pastovią eismo kolonoje reikalavimų vykdymo kontrolę.
Todėl
viešojo intereso gynimo tikslu prašome tai ir inicijuoti.“
Na ir kaip gi į tai reagavo Susisiekimo ministerija, kurios paskirtis
Ogi taip:
„Susisiekimo ministerijos nuomone, dalyvavimas didelio intensyvumo
mieste (didmiestyje) neturėtų būti
tapatinamas su važiavimu kolonoje.
Transporto kolona yra organizuotas darinys,
važiuojantis tuo pačiu maršrutu ir greičiu, o intensyviame miesto eisme
kiekvienos transporto priemonės vairuotojas dalyvauja esme atskirai, skirtingu
greičiu, maršrutu ir pan.“
Atsakymą paruošė ministerijos Kelių transporto ir civilinės aviacijos politikos departamento vyriausieji špecialistai A.K ir A.S., o jį pasirašė viceministras V.K. .........
Taigi ministerijos,
kurios paskirtis „formuoti valstybės
politiką visų rūšių transporto saugaus eismo srityje ir organizuoti,
koordinuoti ir kontroliuoti jos įgyvendinimą“ nuomone sinchroniškai pajudėti iš vietos
užsidegus žaliam šviesoforo signalui, ir tuo pačiu žymiai padidinti sankryžų pralaidumą, NEBŪTINA
....
Komentarai, kaip sakoma, nebereikalingi ....
O liaudiškai tariant
išėjo, kaip sakoma, „du šabesgojai parašė – o trečias pasirašė....“
Žinoma jeigu tikslas nėra tikslingai nespręsti
didmiesčių transporto „kamščių“ problemą.
********************************************************************
P.s.
Šabas –(hebr.
שבת, šabbāt, „poilsis“) – judėjų kassavaitinė šventė, prasidedanti penktadienio
saulėlydžio metu ir pasibaigianti šeštadienio vakare (tradiciškai – kai danguje
pamatomos 3 žvaigždės).
Šabo metu judėjams
draudžiama dirbti, kurti ugnį maisto gaminimui ar net toli keliauti iš savo
namų. Talmude surašyti 39 darbai, kuriuos rabinai draudžia dirbti per šabą.
Mozės laikais už darbą
šabo metu, buvo skiriama mirties bausmė
– užmėtymas akmenimis.
Šabesgojus (jud.)
- gojus, atliekantis žydų darbus ir
pavedimus, kurių jie patys negali ar nenori atlikti.
Terminas kilo iš
žodžių "šabas"+"gojus" ir pirmine prasme reiškė senovės
judėjų ir izraelitų vergą, šabo (išeiginė žydų diena nuo penktadienio vakaro
iki šeštadienio vakaro) metu atlikdavusį visus draudžiamus judėjams atlikti
darbus ir veiksmus.
Kai vergų nebegalima buvo turėti, šabesgojai pradėti samdyti.
Ši tradicija išliko iki šiol.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą