Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba 2017 gegužės
26 dieną priėmė nutarimą Nr. 10-738 Dėl AB „Vilniaus šilumos tinklai“ Karšto
vandens vartojimo pirkimo –pardavimo sutarties.
Jame rašoma, kad Vartotojų teisių apsaugos įstatymo 12
straipsnio 1 dalies 6 punktas įtvirtina Valstybinė vartotojų teisių apsaugos
tarnybos teisę įstatymų nustatyta tvarka kontroliuoti sutarčių standartines
sąlygas ir ginčyti nesąžiningas vartojimo sutarčių sąlygas.
O Civilinis
kodeksas nustato:
5. Ar vartojimo sutarties
sąlyga nesąžininga, turi būti vertinama atsižvelgiant į sutartyje nurodytų prekių
ar paslaugų prigimtį ir visas sutarties sudarymo metu buvusias ir jos sudarymui
turėjusias įtakos aplinkybes, ir visas kitas tos sutarties ar kitos
sutarties, nuo kurios ji priklauso, sąlygas.
Tokiu būdu Civilinis kodeksas nustato, kad Valstybinė
vartotojų teisių apsaugos tarnyba turėjo įvertinti sutartyje nustatytus karšto
vandens tiekėjo įsipareigojimus:
- Nenutrūkstamai tiekti karštą vandenį.....................;
Deja Valstybinė
vartotojų teisių apsaugos tarnyba to nepadarė, nevertino, kad AB „Vilniaus
šilumos tinklai“ karšto vandens nei ruošia, nei jį tiekia.
Beje, kaip aiškina jos specialistai, Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba gerai
žino, kad AB „Vilniaus šilumos tinklai“ negali karšto vandens tiekti .......
Tuo tarpu
Civilinis kodeksas nustato:
6.225 straipsnis. Absoliutus ir santykinis sutarties negaliojimas
1. Sutartis yra absoliučiai negaliojanti
(niekinė sutartis), jeigu ją sudarant buvo pažeisti pagrindiniai sutarčių
teisės principai ir dėl to pažeisti ne tik sutarties šalies, bet ir viešieji
interesai.
Todėl yra akivaizdu, kad AB „Vilniaus šilumos tinklai“
Karšto vandens vartojimo pirkimo –pardavimo sutartis nuo pat jos sudarymo yra
niekinė, kadangi karšto vandens tiekimo paslaugos šilumos tiekėjas neteikė, neteikia ir negali teikti.
Tokiu būdu Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, žinodama,
kad sutartis niekinė, to nevertino ......
Tokiu būdu Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba de
fakto prisipažino esanti „Valstybinio
reketo“ dalyve.
Tokiu būdu ne kas kitas, o VALSTYBINĖ VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBA:
„įgyvendinanti
valstybės politiką vartotojų teisių apsaugos srityje ir užtikrinanti vartotojų
teisių apsaugą ...........“
Tokiu būdu ir Seimo
Ekonomikos komitetas, kuris patvirtino Valstybinės kainų ir energetikos
kontrolės komisijos metinę ataskaitą, irgi de fakto yra „Valstybinio reketo“ dalyvis ....
Kol kas „Valstybinį
reketą“ teisiškai bejėgiškai dangsto ir Vilniaus apygardos prokurorai....
Informuoti apie „Valstybinį
reketą“ yra:
Prezidentūra, Teisingumo ministerija, Specialiųjų tyrimų tarnyba, Lietuvos
Respublikos finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba,
Informuoti, ir kad jų kai kurie darbuotojai moka „Valstybinio reketo“ mokestį ...
Informuotas apie „Valstybinį
reketą“ ir Seimo Energetikos
komisijos pirmininkas ............
O Energetikos ministerija yra šio reketo iniciatorius ...........
Taigi „Valstybinis reketas“: yra tikrai VALSTYBINIS:
Prezidentūra,
Seimo Ekonomikos
komitetas,
Seimo Energetikos
komisija,
Teisingumo ministerija,
Energetikos ministerija,
Teisingumo ministerija,
Energetikos ministerija,
Valstybinė vartotojų
teisių apsaugos tarnyba,
Valstybinė kainų ir
energetikos kontrolės komisija,
Vilniaus apygardos prokurorai
Specialiųjų tyrimų
tarnyba
Lietuvos Respublikos
finansinių nusikaltimų tyrimo tarnyba
****************************************************
Susipažinti su Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos
nutarimais Nr. 10-737 ir Nr. 10-738 Dėl AB „Vilniaus šilumos tinklai“ Šilumos ir Karšto
vandens vartojimo pirkimo –pardavimo sutarčių galite
ČIA.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą