Atvažiuoja žmogus į Vilnių iš provincijos ir nusiperka butą.
Žmogus kaip
žmogus, tiktai jis nei „vartotojas“, nei iš liaudies, o tiesiog normalus žmogus.
Jeigu jau
jis gyvena daugiabučiame name, tai suvokia, kad jis yra ne tik buto savininkas,
bet ir viso pastato bendrasavininkas.
Todėl jis susipažįsta su savo daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų aprašu, su pastato šildymo
ir karšto vandens sistema, sužino, kad šilumos punktas yra pastato savininkų nuosavybė.
Sudaro jis sutartis
dujų, elektros, vandens tiekimui.
Nueina jis
ir į AB „Vilniaus šilumos tinklai“ Klientų aptarnavimo centrą Nr. X (KAC), kur jam
pateikia dvi sutartis:
Ø Šilumos pirkimo – pardavimo.
Ø Karšto vandens pirkimo –pardavimo.
Gavęs abi sutartis
žmogus, prieš jas pasirašydamas, skaito ir mato, kad Šilumos pirkimo pardavimo sutartyje parašyta:
Pagal sutartį Šilumos tiekėjas tiekia
Buitiniam vartotojui šilumą butui ir pastato bendrojo naudojimo patalpoms
šildyti, šaltam vandeniui pašildyti iki teisės aktais nustatytos karšto vandens
temperatūros ir karšto vandens temperatūrai palaikyti pastato karšto vandens
sistemoje.
O Karšto vandens pirkimo pardavimo
sutartyje parašyta:
Karšto vandens tiekėjas tiekia
Vartotojui kompleksinį produktą – karštą vandenį (geriamą šaltą vandenį ir
šilumą jam sušildyti iki teisės aktuose higienos normomis nustatytos karšto
vandens temperatūros), paskirsto šilumos tiekėjo šilumą karšto vandens
temperatūrai palaikyti pastato karšto vandens sistemoje, o taip pat vykdo
kitas, su tuo susijusias karšto vandens tiekėjo pareigas.
Karšto vandens tiekėjas įsipareigoja:
7.1. nenutrūkstamai teikti Vartotojui
karštą vandenį .....................
Nesupranta žmogus, kokį čia dar kompleksinį produktą karštą
vandenį jam siūlo pirkti, nes karštas
vanduo ruošiamas daugiabučio namo šilumos punkte, kuris yra pastato savininkų, o ne šilumos tiekėjo
nuosavybė.
Kreipiasi jis į
Klientų aptarnavimo centro darbuotoją, kuri jam pateikė sutartis, paaiškinimo,
tačiau ta tik purto galvą ir kviečia į
pagalbą „vadybininką“.
Po kokių 10 minučių pasirodo „vadybininkas“ –
aukštas, trumpai kirptais plaukais, nieko gero nežadančia fizionomija, vyriškis
ir neprisistatęs klausia: Sakyk ko
nori??
Žmogus ir
sako: Pasakykite prašau kokiam tikslui pagal
sutartį tiekiama šiluma?
„Vadybininkas“,
įsisprendęs rankas į šonus, buku žvilgsniu
bando paveikti klausiantįjį: Sakyk ko
nori??
Tačiau
žmogus vėl to paties klausia, o atsakymas vėl tas pats- Sakyk ko nori??
Tada žmogus
klausia „vadybininko“- Ar tamsta esate
susipažinęs su sutartimi??
Po šio
klausimo „vadybininkas“ numoja ranka ir dingsta ...
Žmogus tada
prašo darbuotoją pakviesti KAC viršininkę.
Darbuotoja
išeina ir po kelių minučių grįžta su informacija, kad viršininkė išvykusi, kur
išvykusi niekas nežino, nežino ir kada ji sugrįš, o jos pavaduotojas
atostogauja ...
Tačiau žmogus nenusileidžia ir prašo tada pakviesti specialistą, suprantantį, kas rašoma sutartyje.
Darbuotoja išeina ir po kokių 10 minučių grįžta su normaliai atrodančiu, pasitikėjimą
keliančiu, besišypsančiu vyriškiu - specialistu.
Jis prisistato, maloniai paaiškina, kad šiluma tiekiama pastato ir butų
šildymui, karštam vandeniui ruošti pastato šilumos punkte.
Su šia sutartimi žmogui viskas aišku.
Tačiau, perėjus prie Karšto vandens
pirkimo –pardavimo sutarties, situacija
komplikuojasi, nes specialistas nevykusiai bando paaiškinti, kaip šilumos tiekėjas ruošia karštą vandenį pastato šilumos punkte ........
Akivaizdžiai matosi, kad jis supranta situaciją, tačiau kitaip elgtis negali, nes tada, ko gero, netektų darbo ...............
{ Beje būtų labai įdomu sužinoti,
kaip paaiškintų AB „Vilniaus šilumos tinklai“ vykdomą karšto vandens tiekimo
veiklą jo Stebėtojų tarybos pirmininkas Valdas Benkunskas, Vilniaus miesto
savivaldybės tarybos narys, konservatorius, TS-LKD Priežiūros komiteto
pirmininkas ............ }
Tada žmogus pasirašo Šilumos pirkimo – pardavimo sutartį, o Karšto
vandens pirkimo pardavimo sutarties nepasirašo.
Tačiau darbuotoja jam paaiškina, kad tai neturės jokios įtakos, nes mokestis
už karšto vandens tiekimą vis tiek bus pateiktas...
............................
.........................................
P.s. Klientų aptarnavimo centras, kuriame vyko aprašyta situacija, yra mums žinomas.
.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą