2024 m. sausio 2 d., antradienis

Gal Registrų centras bent paaiškins, kam gi priklauso mano daugiabučio namo konstrukcijos ir bendrojo naudojimo objektai.

 Kadangi gyvenu  1967 metais pastatytame kooperatiniame name, tai kam priklauso pastato bendrojo naudojimo objektai ir konstrukcijos, man nekilo abejonių.

Tačiau pastaruoju laiku iš keleto asmenų, gyvenančių privatizuotuose daugiabučių namų  butuose  sužinojau jų nuomonę, kad bendrojo naudojimo objektai ir pastato konstrukcijos jiems nepriklauso.

Norėdamas patikrinti jų teiginį Registrų centrą paprašiau pateikti dokumentą, patvirtinantį kokia dalis bendrojo naudojimo objektų ir konstrukcijų pastate man priklauso.

Deja šį mano prašymą Registrų centras tiesiog ignoravo.

Todėl pakartotinai jo paprašiau informacijos:

 

1.      Kam  daugiabučiame name Vilnius, Žirmūnų gatvė Nr. 104 priklauso bendrojo naudojimo objektai ir konstrukcijos ?

2.      Jeigu tai yra   pastato savininkų nuosavybė  –prašau   pateikti  atitinkamą nuosavybės dokumentą kokia to dalis man priklauso.

 

 

 

 Kad daugiabučiai  namai apskaitomi Nekilnojamo turto registre, abejonių nekyla.

Gali būti, kad privatizuotų butų savininkams pastatuose  priklauso tik butai. 

Nes  visi žinome ir suprantame kokioje   teisinėje Gerovės valstybėje mes gyvename.

Betgi mano daugiabutis  namas  yra 1967 metų kooperatinės statybos..

 Taigi pastato konstrukcijos ir bendrojo naudojimo objektai bent jau iki nepriklausomybės  buvo butų savininkų nuosavybė ........

O kaip yra dabar jeigu Registrų centras mano prašymą ignoruoja ?  

Gal Registrų centras bent paaiškins, kam gi priklauso mano daugiabučio namo konstrukcijos ir bendrojo naudojimo objektai.

.

1 komentaras:

  1. Kam klausti, jeigu Civiliniame kodekse parašyta, kad namui ir jo savininkams.

    AtsakytiPanaikinti