2022 m. gruodžio 1 d., ketvirtadienis

Vyriausybė yra paprašyta nepasiduoti vidus reikalų ministrės provokacijai ...

 

   VRM  pateikė Vyriausybei  Seimo nutarimo „Dėl nepaprastosios padėties įvedimo“ projektą  kuriame nustatė:

2 straipsnis.

1. Nustatyti, kad nepaprastosios padėties metu taikomos šios Nepaprastosios padėties įstatymo 28 straipsnyje nurodytos nepaprastosios priemonės:

1) valstybės rezervo naudojimas siekiant užtikrinti tinkamas nuo karinės agresijos ir (ar) persekiojimo besitraukiančių užsieniečių priėmimo sąlygas, paramos Ukrainai teikimą, institucijų, dalyvaujančių valdant nepaprastąją padėtį, veiklos finansavimą ir siekiant pašalinti kilusią grėsmę pirmaeiliams Lietuvos Respublikos nacionalinio saugumo interesams ir visuomenės rimčiai;

2) valstybės sienos apsaugos sustiprinimas. Europos Sąjungos išorės sienos apsauga sustiprinama taikant įstatymuose ir specialiuosiuose planuose nustatytas priemones. Asmenys, ketinantys kirsti Europos Sąjungos išorės sieną ar ją kirtę tam nenustatytose vietose, į Lietuvos Respublikos teritoriją negali būti įleidžiami (ši nuostata netaikoma siekiant užtikrinti nuo karinės agresijos ir (ar) persekiojimo besitraukiančių užsieniečių, įskaitant tuos, kurie neturi galiojančio kelionės dokumento, patekimą humanitariniais tikslais);


 

Betgi Nepaprastosios padėties įstatyme nustatyta:

28 straipsnis. Nepaprastosios padėties metu taikomos nepaprastosios priemonės

Nepaprastosios padėties metu gali būti taikomos šios nepaprastosios priemonės:

.........................  

       3) valstybės sienos apsaugos sustiprinimas arba valstybės sienos priedanga;

 

Tuo tarpu kaip gi suprasti projekto  nuostatą:

 Asmenys, ketinantys kirsti Europos Sąjungos išorės sieną ar ją kirtę tam nenustatytose vietose, į Lietuvos Respublikos teritoriją negali būti įleidžiami (ši nuostata netaikoma siekiant užtikrinti nuo karinės agresijos ir (ar) persekiojimo besitraukiančių užsieniečių, įskaitant tuos, kurie neturi galiojančio kelionės dokumento, patekimą humanitariniais tikslais.)

 

Visų pirma, kaip suprasti  nuostatą „asmenys,  kirtę  Europos Sąjungos išorės sieną  tam nenustatytose vietose, į Lietuvos Respublikos teritoriją negali būti įleidžiami.

 

Nes asmenys, kirtę tą sieną ,jau randasi Lietuvos teritorijoje ir yra jos sienos pažeidėjai, ir su jais turi būti elgiamasi taip, kaip tai nustato Valstybės sienos apsaugos įstatymas ir Baudžiamasis kodeksas.

 

Taigi aukščiau paminėta nuostata nustato, kad sienos pažeidėjai:  šnipai, diversantai, kontrabandininkai, nusikaltėliai ir pan. , kirtę Lietuvos sieną į esantys jos  teritorijoje. pagal esamą praktiką , turi būti  aprūpinami maistu, šiltais drabužiais, pagirdomi. varomi prie valstybės sienos ir per ją išstumiamai.

 

Tiesiog rojus šiai kompanijai- Na nepavyko šį kartą, tai  pakartos dar kartą, ir dar kartą,  iki pavyks ...

 

Ir visa tai vadinama valstybės sienos apsaugos sustiprinimu, taikant įstatymuose ir specialiuosiuose planuose nustatytas priemones ?

 

Betgi tai  akivaizdus   siekimas  kaip tik priešingo rezultato, visiškai ignoruojant  įstatymuose nustatytas  sienos apsaugos priemones.

 

 

Ryšium su tuo Vyriausybė  yra paprašyta nepasiduoti  šiai vidaus reikalų ministrės provokacijai ir apie priimtą sprendimą mane informuoti..

 

 

 

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą