2017 m. lapkričio 21 d., antradienis

Prašymas paprotinti Seimo narę ...


     Pasirodo, kad  Seimo narė A. Maldeikienė neskaito jai skirtų laiškų ir ko gero moka Valstybinio reketo mokestį.

     Todėl žemiau pateikta informacija   persiųsta  Mišriai Seimo grupei su prašymu paprotinti jos  narę.

******************************************************



2017.11.20 12:13, Aušra Maldeikienė rašė:


Gerb. pone, prašau išvalyti mane iš savo adresatų sąrašo, nes aš


NIEKADA neskaitau jokių jūsų raštų.


Labai trukdote nepabaigiamomis rašliavomis.


Čia mano privatus paštas, o jūs neturite garbės būti mano pažįstamų ir

gerbiamų žmonių tarpe.




Aušra Maldeikienė
**************************************************************
***2017 m. lapkričio 20 d. 12:52, Antanas Miškinis <antanas1940@gmail.com> rašė:
Ponia Aušra, maldeikiene@gmail.com  tai ne Jūsų privatus paštas, o asociacijos

Vartotojų teisių gynimo asociacija „Viešasis interesas“
Adresas: Laisvės pr. 60–1002, LT-05120 Vilnius
Tel. +370 611 12002
El. p. maldeikiene@gmail.com

elektroninis paštas.

O aš siunčiu informaciją vartotojų asociacijoms, o ne Jums asmeniškai.

Jeigu Jūs ponia informaciją apie Valstybinį reketą vadiname rašliava, ir nesiimate jokių priemonių, tai tada klausimas:
  • Arba Jūs pati mokate Valstybinio reketo mokestį (kas labai ir labai  tikėtina pagal adresą).
  •  
  • Arba vienkart neturite jokio supratimo apie Šilumos ūkio įstatymą, Civilinį kodeksą.

Abiem atvejais yra tiesiog klaikiai ir  liūdna, ir pasibaisėtina.

Nes  šioje vietoje, kas paneigs,  esate įkritusi į teisinės prostracijos ir impotencijos liūną ......................

Arba kas nors dar žymiai.... žymiai blogiau .....

Bet kokiu  atveju  šioje vietoje iš Jūsų, kaip Seimo narės, nauda tokia pati, kaip liaudis sako, iš nukaršusio ožio pieno ....


Taigi Vartotojų teisių gynimo asociacija „Viešasis interesas“ mūsų laiškus gaus tol, kol informacija apie jos egzistavimą   bus viešojoje erdvėje.

[Beje ją, tiksliau,  reiktų pavadinti gal  "Viešojo intereso negynimas" ....]

Taigi sumoje šilumos vartotojai tikisi, kad Jūs, kaip Seimo narė,  veltui  toliau nenaudosite mokesčių mokėtojų pinigų ir pateisinsite  Jus išrinkusių žmonių lūkesčius.

O mūsų informacija, tikimės,  pasinaudosite  vykdant savo  teisinį "likbezą" ...

Su pagarba, nesantis Jūsų gerbiamų asmenų sąraše,

A.Miškinis, Buitinių vartotojų sąjunga

***********************************
2017.11.20 13:59, Aušra Maldeikienė rašė:

Tai mano privatus paštas.

Aš nebedirbu asociacijoje nuo 2016 metų lapkričio 2 dienos, ką labai lengva sužinoti Registre.

Dar kartą primigtinai prašau mane iš savo susirašinėjimų pašalinti.

Aušra Maldeikienė
***************************************
2017.11.20 14:12, Antanas Miškinis rašė:
Jeigu Jūs nebedirbate asociacijoje, tai prašau nurodyti jos elektroninį paštą.

Pakartoju - laiškai skirti ne Jums asmeniškai, o asociacijai.

Beje Jūs esate viešas asmuo - todėl prašome informacijos: 
  • Ar mokate Valstybinio reketo mokestį.  
  •  Jeigu mokate, tai prašome savo rinkėjus informuoti, kodėl taip darote ?? 
  •  Ar bijote, ar dėl kitų priežasčių??

A.Miškinis
************************************************

2017 m. lapkričio 20 d., pirmadienis

Vilniaus šilumos tiekėjas globoja "šilumos vagis" ....



  
   Žirmūnų g. Nr. 104  AB Vilniaus šilumos tinklai sąskaitose už šilumą už 8, 9, 10 mėnesius    atsirado iki šiol nesutiktas rekvizitas    Šilumos kiekis su nepaskirstytu karštu vandeniu“.
   
  Tuo tarpu Šilumos ūkio įstatymas nustato:
20. Nepaskirstytasis karšto vandens kiekis viršijantis leistinas apskaitos prietaisų paklaidas skirtumas tarp geriamojo vandens karštam vandeniui paruošti kiekio, išmatuoto daugiabučio namo įvade, ir butų karšto vandens skaitiklių rodmenų sumos.

   Tačiau esmė tame, kad pastate Žirmūnų g. Nr. 104,   kur yra 120 butų, vienas buto savininkas neleido įrengti savo bute karšto vandens apskaitos prietaiso su nuotoliniu parodymų nuėmimu ir jam šilumos tiekėjas skaičiuoja karšto vandens sunaudojimą pagal normas.

O  jo  sunaudotą su karštu vandeniu (kas viršija karšto vandens normą) šilumą  AB Vilniaus šilumos tinklai paskirsto visiems namo butų savininkams.

   Taigi   apie nepaskirstytą karštą vandenį Šilumos ūkio įstatymo prasme, vadovaujantis sveiko proto logika,  nereikia net užsiminti, nes tai nieko bendro neturi su apskaitos prietaisų parodymų paklaidomis.

  Kad tai akivaizdžiai ir nepaneigiamai visiškai nesiderina su sveiko proto logika yra akivaizdu ir nepaneigiama, o ir tiek Civilinis kodeksas, tiek  Šilumos ūkio įstatymas, tiek Šilumos tiekimo ir vartojimo taisyklės tokio nonsenso, kaip apmokėti už ne savo sunaudotą produktą, neįteisina.

 
       Vadovaujantis sveiko proto logika yra akivaizdu ir nepaneigiama, kad jeigu buto savininkas neleidžia įrengti karšto vandens apskaitos prietaiso savo bute, tą  reikia vertinti kaip jo  atsisakymą vartoti karštą vandenį,  arba aiškų ketinimą  jį vogti ........

  Tokiu būdu šiam šilumos vartotojui    šilumos tiekėjas visa tai turėjo nuodugniai ir prieinamai išaiškinti.

O taip pat tą patį padaryti  ir bendrijos pirmininkui.

    Šis šilumos vartotojas ir šilumos tiekėjo, ir bendrijos pirmininko , turėjo būti perspėtas, kad  jeigu jis neleis įrengti karšto vandens  apskaitos prietaiso savo bute, tai turės  pasirinkti vieną iš dviejų:

Ø  Arba   apmokėti skirtumą tarp geriamo vandens apskaitos prietaiso, įrengto prieš karšto vandens ruošimo įrenginį, parodymo, ir butų karšto vandens apskaitos prietaisų su nuotoliniu duomenų nuėmimu parodymų sumos.

Ø  Arba karšto vandens tiekimas jam bus atjungtas.

  Taigi jeigu  šilumos tiekėjas ir bendrijos pirmininkas tai būtų atlikę, šis šilumos vartotojas tikrai nebūtų tapęs „šilumos vagimi“ ( pasak  Būsto rūmų prezidento J. Antanaičio).   

 Tokiu būdu, kas paneigs, kad  AB Vilniaus šilumos tinklai be „Valstybinio reketo“ dalyvio tapo ir „šilumos vagių“ stogu,  nes Šilumos tiekimo vartojimo taisyklės skaičiuoti sunaudotą karštą vandenį pagal normas leidžia tiktai bendrabučio tipo daugiabučiuose namuose .
 
 Vienkart tenka Komisijai pakartotinai priminti, kad AB Vilniaus šilumos tinklai  pateikiamose sąskaitose už šilumą ir toliau nėra Šilumos tiekimo ir vartojimo taisyklėse nustatyto rekvizito:  Butui priskirtas šilumos kiekis karštam vandeniui paruošti“.

     Vienkart  mums visiškai yra nesuprantamas ir visiškai nepateisinamas Kainų komisijos delsimas,   Energetikos ministerijai vykdomas spaudimas, kada AB Vilniaus šilumos tinklai  Šilumos – pirkimo pardavimo sutartis     su buitiniu šilumos vartotoju, 2017 m. gegužės 24 d.   nustato:


    Todėl, vadovaujantis sveiko proto logika, yra akivaizdu ir nepaneigiama, kad jeigu  tiekėjas tiekia šilumą karštam vandeniui ruošti, tai sąskaitoje neišvengiamai turi būti ir atitinkamas rekvizitas.

   Betgi pasirodo Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisijai tai suvokti tiesiog yra neprieinama, arba ji, kas paneigs, tyčia vykdo nusikalstamą veiką .....

   Be to AB Vilniaus šilumos tinklai sąskaitose už šilumą nėra nurodyta:

5. Duomenys apie bendrą visame pastate šilumos suvartojimą ir šilumos paskirstymą:

Ø  Gyvenamojo namo butų ir kitų šildomų patalpų naudingasis (sąlyginis) plotas __ m2 arba tūris ___ m3

Ø  Butų (patalpų) savininkų pasirinktas (taikomas pagal standartines sąlygas) šilumos paskirstymo buitiniams šilumos vartotojams metodas – ___


Tuo tarpu  Šilumos ūkio įstatymas nustato:

Buitiniam šilumos vartotojui išrašytoje sąskaitoje (mokėjimo pranešime) turi būti pateikta tiksli, aiški ir išsami informacija, kuria remdamasis šilumos tiekėjas apskaičiavo vartotojo mokesčio dydį už jo suvartotą šilumos kiekį patalpoms šildyti ir šilumos kiekį karštam vandeniui ruošti bei karšto vandens temperatūrai palaikyti.

 Pateiktos informacijos privalo pakakti, kad vartotojas galėtų pasitikrinti, ar teisingai jam apskaičiuoti mokesčiai.


    Todėl Kainų komisija pakartotinai prašoma  nedelsiant imtis priemonių teisingumui atstatyti, juo labiau, kad tai liečia ne   vien tik Žirmūnų 104  gyvenamo namo šilumos vartotojus, o ir kitus Vilniaus miesto šilumos vartotojus, ir ko gero visos šalies šilumos vartotojus.

               
     Vienkart turime atsakingai pažymėti, kad Kainų komisijos, kaip valdžios institucijos, konstitucinė priedermė yra ginti viešąjį interesą, ko ji akivaizdžiai ir nepaneigiamai daugeliu atveju nedaro.

   Ypatingai tai liečia „Valstybinį reketą“  (neteikiamos centralizuotai paruošto karšto vandens tiekimo paslaugos kainų nustatymas), kuris šilumos vartotojams kasmet atsieina ~ 5 milijonus eurų (energetikos eksperto R.Z. paskaičiavimu), o   šilumos tiekėjams neša atitinkamą pelną.

Pelną iš nevykdomos veiklos ..... !!!!?????
              .





























Priedas 2


                                    

Išvados liūdnos ..... kas mus valdo ...




LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO
LAIKINOSIOS TYRIMO KOMISIJOS J. ABROMAVIČIAUS ŽŪTIES TYRIMO APLINKYBĖMS NUSTATYTI

IŠVADOS




14. 2007 m. sausio 16 d. Komisijai liudijęs A. Butkevičiaus pateikė tokią informaciją: „Aš žinau, nes 3 dienos prieš susprogdinant, J. Abromavičius buvo atvažiavęs pas mane. Tuo metu Vilniuje aš buvau įkūręs Strateginio vystymo centrą, t. y. ne pelno organizaciją, ir jis atvažiavo pas mane ir papasakojo apie tai, kad jis yra surinkęs tuos duomenis ir kad jis netylės ir parašys į visas institucijas, ką jis ir padarė. Ir vienas iš tokių dokumentų atsidūrė pas tuometinį krašto apsaugos ministrą Č. V. Stankevičių.
Č. V. Stankevičius kažkodėl tai neatsimena, kad toks dokumentas yra atsiradęs, bet, mano supratimu, ta informacija apie tai, kad jis gavo tokį dokumentą, iš karto pasiekė poną
A. Patacką, kuris tuo metu dirbo ne kur kitur, o Krašto apsaugos departamento karinėje žvalgyboje, Antrajame departamente.29 <...>
Bet aš esu įsitikinęs, kad politikai, kurie inspiravo Bražuolės tilto sprogdinimą, o mano supratimu, tai buvo V. Landsbergio žaidimų su bombikėmis ir jo ignorantinio požiūrio į Seimo narių butų sprogdinimus, turiu omenyje Bendinsko buto sprogdinimo rezultatus, tai buvo jo bandymo panaudoti tokius politinius argumentus rezultatas. Aš manau, kad šitas požiūris privedė iki situacijos, kada eilė žmonių, dalyvavę vykdant tokius politinius užsakymus, staiga tapo kriminaliniais nusikaltėliais, ir padarius žingsnį A, reikėjo padaryti žingsnį B, t. y. išsivaduoti iš žmogaus, kuris, jų supratimu, turėjo pakankamai įrodymų. Kaip jūs kitaip paaiškinsite, kodėl krašto apsaugos ministras, turiu omenyje Č. V. Stankevičių, staiga nuslėpė parodymus, J. Abromavičiaus pateiktus dokumentus ir juos atneša tik tada, kai generalinis prokuroras pagrasina krata.“30
(Komisija pažymi, kad A. Patackas 1997 m. buvo Seimo narys, o AOTD jis pradėjo dirbti tik nuo 2000 m., kai nebuvo išrinktas į Seimą.)

2017 m. lapkričio 16 d., ketvirtadienis

Lietuvos inžinieriai kuria kompaktišką rekuperatorių


Oxygenprototipas

Lietuvos inžinieriai kuria kompaktišką rekuperatorių

 http://lt.lt.allconstructions.com/portal/categories/284/1/0/1/article/18487/lietuvos-inzinieriai-kuria-kompaktiska-rekuperatoriu?ref=mail

2017-11-15 16:20   Peržiūros : 21   Spausdinti


Vėdinimas - viena opiausių šiuolaikinių apšiltintų ir sandarių pastatų problemų. Mažus vėdinimo įrenginius su šilumogrąža ir be gremėzdiškų ortakių į Lietuvos rinką įveža keletas įmonių, bet įranga nėra pigi. Lietuvos inžinierių komanda ėmėsi konstruoti  savą rekuperatorių, labiau pritaikytą esamoms sąlygoms.
„Šviežias ir švarus jūsų namų oras, o kartu - išsaugota šiluma!", - tokiu šūkiu savo produktą inžinierių komanda pristatė Kauno technologijos universiteto Nacionalinio inovacijų ir verslo centro (KTU NIVC) startuolių inkubatoriaus „Startup Space" erdvėje kuriantys rekuperatorių  Oxygen.

Tai tylus ir energetiškai efektyvus vėdinimo prietaisas (rekuperatorius), grąžinantis iki 89 proc. šilumos. Atrodytų, kad įrenginys - standartinis vėdinimo agregatas, tačiau Oxygen išskirtinis ir inovatyvus tuo, kad yra itin nedidelių matmenų.

Oxygen produkto vadovas Žilvinas Salialionis pasakoja, kad startuolio atsiradimo priežastys - labai praktiškos. Jau keletas metų, kai ES šalyse veikia Energijos efektyvumo direktyva, siekianti energijos vartojimo efektyvumo didinimo pastatuose. 

Lietuvos prisiimtuose įsipareigojimuose numatoma, kad A klasės pastatuose privaloma rekuperacija. 

 Dažnai nauji butai neturi pakankamai erdvės dideliam vėdinimo prietaiso patalpinimui, todėl nuspręsta, kad reikalingas kompaktiškas ir lengvai net mažose patalpose telpantis prietaisas.

Žilvinas SalialionisŽilvinas Salialionis tikisi, kad kompaktiškų rekuperatorių gamybą pavyks pradėti 2018-aisiais.

„Mūsų rekuperatorius galės būti montuojamas virš lubų. 

Taip jis tampa nematomu ir negirdimu, dėl to yra tinkamas tiems, kas gyvena itin mažose erdvėse", - aiškina  Ž. Salialionis.

Tikimasi, kad Oxygen bus ne tik vizualiai patrauklus būstui, bet ir energetiškai efektyvus.
 Jame esanti ypatinga oro filtravimo sistema sulaiko net mažiausias, akiai nematomas daleles, o F7 klasės filtras apsaugo nuo žiedadulkių, tad bus tinkamas alergiškiems žmonėms.

Oxygen prototipas dienos šviesą jau išvydo ir savo potencialą patikrino energetikos startuolių konkurse „PowerUp!", bet komanda nesustoja ir vis dar intensyviai tobulina galutinį produktą. Planuojama, kad vartotojams jis bus pasiūlytas jau kitų metų pradžioje.

Rekuperatoriuje bus reguliuojama tiekiamo oro temperatūra bei drėgmė. 
Rekuperatoriuje bus reguliuojama tiekiamo oro temperatūra bei drėgmė.

Prie Oxygen realizavimo prisideda ir partnerių įmonės - pasaulyje gerai žinomi vėdinimo įrenginių komponentų tiekėjai, kurie, kaip teigė projekto vadovas, padeda susidoroti ir su pagrindiniais iššūkiais šioje sferoje bei greitai kintančiomis tendencijomis industrijoje.

Ž. Salialionis daug metų dirba su išmaniaisiais įrenginiais, turi ekonomikos mokslų išsilavinimą, tad visapusiškai išmano ne tik techninį įrenginio išpildymą, bet ir startuolio finansų valdymą. 

Tuo tarpu techniniai Oxygen rebusai patikėti penkių mechanikos inžinierių komandai.

Komandos ir paties startuolio stiprybę produkto vadovas įvardija vienu prasmingu sakiniu: 
„Aš turiu planą, o jie įrankius tam planui pasiekti, todėl kartu mes esame pasmerkti sėkmei!".

Parengta pagal KTU informaciją
Komentuokite ir vertinkite!
Norėdami komentuoti ir vertinti - prisijunkite arba Registruokitės!

Kaip sakė A.M.B. - "Viskas teisėta ..." - "Все законно"




Informacija skirta Seimo Ekonomikos komitetui ir Energetikos komisijai 
 
Iš serijos akivaizdu ir nepaneigiama




VANDENS VARTOJIMO NORMOS RSN 26-90
(Galiojančios)


11. GIRDOMOJO VANDENS REIKMĖS NORMOS

11.1. Girdomojo vandens normos jungia vandens reikmes pašarams ruošti, pienui šildyti, indams plauti, patalpoms tvarkyti bei naminiams gyvuliams, paukščiams ir žvėreliams girdyti.
11.2. Girdomojo vandens kokybė turi prilygti geriamojo vandens kokybei.
11.3. Girdomojo vandens vartojimo netolygumo valandos koeficientas k h. max= 2,5, paros koeficientas K d. max = 1,3.
11.4. Gyvulių ir paukščių vandens reikmės normos

9 lentelė
Eil. Nr.
Vandens vartotojas
Vidutinė vandens reikmės paros norma, sum q (1/d) vid
1
2
3
1.
Žirgas arba arklys
45
2.
Žindanti kumelė
50
3.
Kumelys (virš 1,5 m)
40
4.
Kumeliukas (iki 1,5 m)
27
5.
Melžiama karvė
60
6.
Bulius arba mėsinė karvė
45
7.
Buliukas arba telyčaitė (iki 2 metų)
18
8.
Veršelis (iki 6 mėn.)
12
9.
Paršavedė su paršiukais
42
10.
Paršavedė be paršiukų arba kuilys
17,5
11.
Bekoninė kiaulė meitėlis
10,5
12.
Atjunkintas paršiukas
3,5
13.
Avis arba ožka
7
14.
Ėriukas arba ožiukas
4,2
15.
Šuo arba lapė
5
16.
Triušis
2,1
17.
Sabalas arba audinė
2,1
18.
Žąsis arba antis
1,4
19.
Kalakutas
1,0
20.
Višta
0,7
21.
Viščiukas
0,3
 

Galiojančios respublikinės normos (RSN)

2006-11-20 Vida Linkienė, tel. 2663582

                      

GALIOJANČIOS RESPUBLIKINĖS NORMOS (RSN)


Eil.
Nr.

Šifras

Pavadinimas

Įsigaliojo

Pastabos
1
RSN 26-90
Vandens vartojimo normos
SUM, 1991-06-24, įsakymas Nr. 79 Nepublikuota”
Platina UAB „Rekona“ Švitrigailos 11A, tel. 265 2838

 ***************************************************

Šilumos tiekimo ir vartojimo taisyklės 
                  patvirtintos Energetikos ministerijos

 174. Bendrabučio tipo daugiabučiuose namuose karšto vandens skaitikliai, neatsižvelgiant į nustatytas nekilnojamojo turto nuosavybės ribas, turi būti įrengiami kiekvienam butui atskirai bendro naudojimo patalpose (laiptinėse, koridoriuose arba specialiai apskaitos prietaisams skirtose patalpose ir pan.). Kol karšto vandens skaitikliai neįrengti ar jų įrengti techniškai neįmanoma, suvartoto karšto vandens kiekis skaičiuojamas pagal teisės akte (Taisyklių 1 priedo 29 punktas) nustatytas normas.

 
29. Vandens vartojimo normos RSN 26-90, patvirtintos Lietuvos Respublikos statybos ir urbanistikos ministerijos ir Lietuvos Respublikos aplinkos apsaugos departamento 1991 m. birželio 24 d. įsakymu Nr. 79/76;


5.5. Sąlyginės buitinio vandens vartojimo normos

3 lentelė
Eil. Nr.
Gyvenamųjų trobesių santechninė įranga
Mat. vien. ir žymėjimas
Vandens normos
Miestų ir miestelių kategorijos
ženklas
1 gyv.
I
II
III
IV
V
VI
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
1.
Namai be vandentiekio ir kanalizacijos, o vanduo imamas iš vandens kolonėlių
q vid K d. max
1/d -
50 1,30
45 1,32
40 1,34
35 1,36
32 1,38
30 1,40
2.
Namai su vandentiekiu, tačiau be kanalizacijos
q vid K d. max
1/d -
75 1,28
70 1,30
65 1,32
60 1,34
55 1,36
50 1,38
3.
Namai su vandentiekiu ir kanalizacija, tačiau be vonių
q vid K d. max
1/d -
150 1,26
140 1,28
130 1,30
125 1,32
120 1,34
115 1,36
4.
Namai su vandentiekiu, kanalizacija ir voniomis bei vietiniu vandens ruošimu
q vid K d. max
1/d -
230 1,23
210 1,25
195 1,27
180 1,29
170 1,31
160 1,33
5.
Namai su vandentiekiu, kanalizacija ir centralizuotu karšto vandens tiekimu
q vid K d. max
1/d -
300 1,20
280 1,22
260 1,24
250 1,26
240 1,28
230 1,30

Pastaba: Visų kategorijų miestų ir miestelių gyvenamuosiuose rajonuose su vandens kolonėlėmis arba tik su vandentiekiu nuotekų vidutinė norma 30 1/d/gyv.
.