2024 m. balandžio 19 d., penktadienis

Tokios tad yra mūsų teisinės Gerovės valstybės grimasos.

 

 Premjerė, kandidatė į prezidentus, gyvenanti  su šuneliu 600 kvm. valstybiniame bute ir nieko už tai nemokanti, pasiūlė,  o hipuojantis Seimas pritarė, ir  Gerovės  valstybės    vadovas, sistemingai laužantis duotą priesaiką, įžūliai korumpuotas, už nuopelnus Lietuvai ordinu apdovanojęs žydų bendruomenės pirmininkę už tai, kad ši bendruomenė neapkenčia lietuvių,  tylėjimu pritaręs sankcijoms cerebraliniu paralyžiumi sergančius  mūsų ir baltarusių vaikus  gydančiai Baltarusijos   sanatorijai Druskininkuose, ir t. t. ,savo parašu sutvirtino tai, kas mane  paskatino parašyti ir pateikti Seimui   žemiau pateiktą peticiją.

Nesistebėsiu, kad kai kas ir gali nesuprasti, kur, kaip sakoma, pakasta kiaulė.

Na o  šilumos tiekėjams  tai tikrai     primins laikus, kada  iš šalies, pasinaudojant liaudies tamsumu ir jos gyvuliškais instinktais, buvo iš varytas prancūzų investitorius, pavyzdingai  sutvarkęs  Vilniaus šilumos ūkį.

Na o tai, kad dėl to Prancūzija, kaip sakoma, ir piršto nepajudins , kada Rusija pateiks Lietuvai ultimatumą,   liaudžiai ne pagal jos intelektą suvokti.

Pažymėtina, kad Konstitucinio teismo teisėjų tarpe buvo kandidatas į prezidentus liūdno vaizdo teisingumo riteris.

 **************************************

  Seimo  Peticijų komisijai                  2024-04-19   Nr.2-24

 

PETICIJA  DĖL ŠILUMOS ŪKIO ĮSTATYMO NUOSTATŲ  NESUDERINAMUMO SU KONSTITUCINIO TEISMO IŠAIŠKINIMU

 

LR Konstitucinis teismas   savo nutarime

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠILUMOS ŪKIO ĮSTATYMO (2007 M. LAPKRIČIO 20 D. REDAKCIJA) 20 STRAIPSNIO 2, 4 DALIŲ (2012 M. BIRŽELIO 28 D. REDAKCIJA) ATITIKTIES LIETUVOS RESPUBLIKOS KONSTITUCIJAI

2016 m. birželio 7 d. Nr. KT17-N8/2016
Vilnius

https://lrkt.lt/lt/teismo-aktai/paieska/135/ta1614/content

 

išaiškino:

.5.2. Paminėtina, kad 2014 m. gegužės 13 d. Šilumos ūkio įstatymo 20 ir 22 straipsnių pakeitimo įstatymo travaux préparatoires nurodyta, jog nustatytų ūkinės veiklos apribojimų tikslas – užkirsti kelią monopolinėms tendencijoms šilumos ūkyje, kai pastato šildymo ir karšto vandens sistemų priežiūrą vykdo ne nepriklausomi, o su šilumos tiekėju susiję asmenys, tiesiogiai suinteresuoti šilumos suvartojimo didėjimu.

 Šiais antimonopoliniais apribojimais buvo siekiama apsaugoti sąžiningą konkurenciją ir taip apginti galutinių šilumos vartotojų interesus, susijusius su ekonomišku ir racionaliu šilumos vartojimu, užtikrinančiu mažiausias sąskaitas už šilumą.

 

Taip aiškinama, kodėl šilumos tiekėjai negali būti daugiabučių namų šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojais.

Tuo tarpu Energetikos ministerijos iniciatyva  Seimas 

CloseLietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatymo Nr. IX-1565 1, 2, 3, 7, 8, 9, 10, 10-1, 12, 15, 17, 20, 22, 30, 32, 34, 35, 36, 37 straipsnių, aštuntojo ir vienuoliktojo skirsnių pavadinimų pakeitimo ir Įstatymo papildymo 8-2, 10-2, 29-1 straipsniais įstatymu,(  2023 m. balandžio 6 d. Nr. XIV-1876  Vilnius),

20 straipsnio pakeitimu

 https://www.e-tar.lt/portal/legalAct.html?documentId=a6211800de7511ed9978886e85107ab2

 nustatė

 

Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų valdytojas ir (ar) šilumos tiekėjas gali būti pastato šildymo ir karšto vandens sistemos prižiūrėtojas (eksploatuotojas).

 

 Todėl yra   akivaizdu, kad  ši Šilumos ūkio įstatymo  nuostata  ( kaip  ir kitos  analogiškos)    prieštarauja Konstitucinio teismo išaiškinimui.

Ir todėl.    gerbiant teisinės valstybės statusą, ir tenkinant   Konstitucijos nuostatą „Valstybė gina vartotojo interesą,   būtina  priimti Šilumos ūkio įstatymo pakeitimą, pašalinantį nuostatas, suteikiančias šilumos tiekėjams teisę būti daugiabučių namų šildymo ir karšto vandens sistemų prižiūrėtojais.

 

Vertinant tai, kas  aukščiau išdėstyta, siūlau šį mano pasiūlymą laikyti peticija.

 

Antanas Miškinis    

 

 

 

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą