2023 m. birželio 15 d., ketvirtadienis

Eikit jūs visi nato .....

 

Ukraina plūsta kraujais nuo Rusijos oro antskrydžių.

Tas pats ir su nuo oro neuždengtu, artilerijos stokojančiu kontrpuolimu.

Ir visa tai NATO ramiai stebi, ir laukia,  kada Ukrainos kontrpuolimas i6sikvėps.

Štai tokia natūroje ir yra NATO valstybių krikščioniška moralė.

Kaip ir mūsų valdžios, atsisakiusios padėti Ukrainai bent dviem haubicomis.

Štai tokia yra mus valdančios e Tėvynės sąjungos -Lietuvos krikščionys demokratai krikščioniška moralė.

Kaip ir Vilniaus vyskupijos kurijos, kurios kancleris apkaltintas pedofilija.

 

O mane tuo tarpu nudžiugino Valstybinė energetikos reguliavimo taryba, pranešusi, kad    pratęsia mano ginčo su AB Vilniaus šilumos tinklai  nagrinėjimą iki liepos  6 dienos.

O skundas Valstybinei energetikos reguliavimo tarybai  buvo patektas vasario 27 dieną.

Ir skundo esmė tame, kad AB Vilniaus šilumos tinklai, pardavę mano daugiabučiam savo šilumos punktą 2022 metų sausio mėnesį, benutraukia karšto vandens pardavimo sutarties, nepakeičia šilumos pardavimo sutarties.

Taigi aš ginusi nuo AB Vilniaus šilumos tinklai, kaip ginasi Ukraina nuo Rusijos tiek pat laiko.

Ir nors, kaip matote, esu visiškai teisus, teisingo sprendimo nesitikiu..

 

Taigi jeigu sovietmečiu buvo populiaru keiktis rusiškai –„ идите вы нахуй“, tai dabar nusikeiksiu  lietuviškai  - eikit jūs visi  nato.

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą