Vilniaus
savivaldybės administracijos vadovei Almai Vaitkunskienei pareiškus, kad įgyvendinus pertvarką savivaldybės veikla
taps modernesnė, kad patobulinta Savivaldybės administracijos organizacinė
struktūra sudarys galimybę kiekvienam Savivaldybės administracijos darbuotojui
dar geriau tenkinti Vilniaus bendruomenes ir įmonių lūkesčius, buvo paprašyta pateikti informaciją, kas gi
yra šio pertvarkos projekto autorius.
Vadovaujantis sveiko
proto logika yra aišku, kad tinkamą savivaldybės valdymo ir administracijos
struktūros projektą parengti gali tiktai
atitinkami specialistai, kad visų pirma turi būti atlikta esamos valdymo
struktūros veiklos analizė, nustatytos jos silpnos vietos ir t.t.
Todėl buvo tikėtasi kad šiam tikslui bus pasamdyta šioje
srityje specializuojanti firma.
Deja savivaldybės
administracijos atsakymas nuvylė – projekto
autoriai yra savivaldybės administracijos vadovai .....
O vietoje prašomos
pertvarkos projekto kopijos buvo pateikta VILNIAUS
MIESTO SAVIVALDYBĖS VALDYMO IR VILNIAUS MIESTO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
STRUKTŪROS schema ....
Kadangi savivaldybė viešai skelbia: „Skaičiuojama, kad pertvarkius struktūrą,
pavyks sutaupyta apie 15 proc. darbo užmokesčio fondo ir socialinio draudimo
mokesčio lėšų arba 1mln. 834 tūkst. eur.“ – galima suprasti, kad planuojamas
etatų mažinimas.
Ryšium su tuo buvo paprašyta informacijos:
- Kiek iš viso Vilniuje yra statinių, tame tarpe daugiabučių namų atskirai, kurių priežiūrą vietoje, pagal Statybos techninį reglamentą STR 1.12.08:2010 STATINIŲ NAUDOJIMO PRIEŽIŪROS TVARKOS APRAŠAS, savivaldybė turi atlikti ne rečiau kaip vieną kartą per metus.
- Kiek iš viso tam atlikti reikalinga savivaldybės darbuotojų.
Pasirodo, kad
Vilniuje yra apie 20 000 statinių (tame
tarpe 6769 daugiabučiai namai) kurių prižiūrą vietoje ne rečiau kaip kartą
per metus turi atlikti 11 esamų savivaldybės specialistų (po 2-3 statinius per dieną).
O kiek gi tam atlikti
reikalinga darbuotojų taip ir nebuvo atsakyta ....
Betgi,
pagal pateiktą informaciją,tam tinkamai atlikti realiai reikalinga ne mažiau kaip tris kart daugiau
darbuotojų ....
Tuo tarpu labai tikėtina, kad šių
specialistų skaičius nepasikeis ....
Vadovaujantis sveiko proto
logika būtinai turi būti atsakingai apskaičiuota
kiek reikalinga savivaldybės darbuotojų, kad būtų tinkamai vykdomos jai
priskirtos funkcijos.
Savaime suprantama, kad
atitinkamas turi būti ir finansavimas.
Kadangi tai
nepadaryta, akivaizdu, kad iš esmės ir tikro mero – mero savivaldybės
šeimininko NĖRA ....
O problemų Vilniaus savivaldybės valdyme
apstu.
Štai nesenai meras apsilankė toje vietoje,
kur žuvo dviratininkas, išvažiavęs iš dviračio tako tiesiai į nenaudojamus laiptus.
Iš mero komentarų galima buvo suprasti, kad
jis taip ir nesuvokė, kodėl taip ir pasiliko tie nenaudojami laiptai.
Todėl ponui merui viešai siūlome pavažinėti po Vilnių ir įvertinti, kaip
įrengtos pėsčiųjų perėjos, kodėl daugelyje jų atitinkamai nepažeminti šaligatviai.
O juk per jas, ponas mere, vaikšto žmonės su negalia,
motinos su vaikų vežimėliais, pagyvenę žmonės.
Sumoje akivaizdu, kad organizuojama
savivaldybės valdymo ir administracijos struktūros pertvarka labai jau primena sovietinius laikus – daug triukšmo, o rezultatai esmės nepakeis ......
Tuo tarpu, vadovaujantis
sveiko proto logika, premjerais turėtų tapti didžiųjų miestų gero valdymo praktiką turintys
politikai .... o ne .....
.
.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą