2024 m. balandžio 22 d., pirmadienis

Prašau Seimą gražinti tai, kas man teisėtai priklausė sovietmečiu ......

  

 Lietuvos Respublikos   Seimui           2024-04-21 Nr. 2-24

  DĖL  NUOSAVYBĖS TEISŲ Į DAUGIABUČIO NAMO BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ DALI ATKŪRIMO

   Kreipiuosi į LR Seimą,  į  Lietuvos respublikos aukščiausios valdžios instituciją , į Įstatymų leidėją prašydamas pagalbos,.

   Gyvenu   Vilniuje, Žirmūnų g. Nr. 104  daugiabučiame name nuo pat jo statybos,   Registrų centro pažyma Priedas1.

 Esu  buto Nr, 106  savininkas,  Registrų centro pažyma Priedas2.

  Problemos prasidėjo nuo to, kada  Registrų centras atsisakė man pateikti pastato bendraturčių sąrašą- motyvas asmens  duomenų apsauga.

 Tada kreipiausi į Valstybinę duomenų apsaugos inspekciją, kuri atsakė. Kad Registrų centras yra teisus.

 Tokiu būdu iš to seka, kad aš nesu daugiabučio namo, kuris kooperatinės statybos būdu už butų savininkų lėšas 1967 metais buvo pastatytas, bendrasavininkas, nes  Registrų centro išraše apie pačio pastato nuosavybę, kaip sakoma, juodu ant balto parašyta:

 

4. Nuosavybė: įrašų nėra

 

 

 

  Tokiu būdu pasirodo, kad, LTSR man teisėtai priklausiusi pastato bendrojo naudojimo objektų dalis,  nepriklausomoje Lietuvoje   buvo konfiskuota.

 Taip, kaip skrebai  konfiskavo mano senelių grūdus.

,Būtų konfiskavę ir karvę, bet ji,  parbloškusi ją vedantį skrebą, pabėgo, o skrebų sugaudytas vištas  ir gaidį nuo konfiskacijos išgelbėjo, jai vadovavęs enkavedistas.

 Todėl  ir prašau autentiško išaiškinimo, kaip gi čia taip nutiko – ką teisėtai  turėjau prie sovietinės okupacijos -LTSR, netekau nepriklausomybę atkūrusioje Lietuvoje.

 Ir vienkart prašau atkurti  nuosavybės teisę  į man    LTSR metu  teisėtai priklausiusio daugiabučio namo  bendrojo naudojimo objektų dalį.ir kad ji Registrų centro išrašuose būtų konkrečiai nurodyta, kaip tai nustato  Nekilnojamo turto registro  teisės aktai .

 

Antanas  Miškinis  

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą