2023 m. gruodžio 11 d., pirmadienis

Didžiausias pavojus Lietuvos valstybei yra jos valdžia ....

 

Pasikeitus šeimyninei padėčiai, susijusiai su mano turtine padėtimi daugiabučiame name , Registrų centro paprašiau: 

Man priklausančios buto dalies nuosavybės pažymėjimo.     

Man priklausančios pastato bendro naudojimo objektų dalies nuosavybės pažymėjimo.

Daugiabučio namo bendrasavininkų sąrašo.

 

Gavau tiktai man   priklausančios buto dalies nuosavybės pažymėjimą.

Daugiabučio namo bendrasavininkų sąrašo negavau motyvuojant duomenų apsauga.

O  prašymas pateikti man priklausančios pastato bendro naudojimo objektų dalies nuosavybės pažymėjimą iš viso buvo ignoruotas.

 Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija atsisakė padėti ir pasiūlė kreiptis į teismą ......

Taigi štai taip mūsų „teisinėje“   Gerovės  valstybėje „Valstybė gina  vartotojo interesą, o valdžios įstaigos tarnauja žmonėms“.

I tai tiktai vienas iš n pavyzdžių.

Štai jau greit bus du metai, kaip Viliaus šilumos tiekėjas mano namo savininkams savo iniciatyva pardavęs šilumos punktą, nenutraukia karšto vandens pirkimo – pardavimo sutarties ir su prokuratūros, Valstybinės energetikos reguliavimo tarybos, valstybinės vartotojų teisių  apsaugos tarnybos  kolektyvine pagalba vykdo Valstybinį reketą –prievartauja mokėti karšto vandens kainą.

Arba štai kad ir toks pavyzdys – Vilniaus savivaldybei dešimtyse daugiabučių namų priklauso trečdalis rūsio patalpų.

Taigi savivaldybė yra tokio  daugiabučio namo bendrasavininkas.

Po ilgo susirašinėjimo Vilniaus savivaldybė, priremta nepaneigiamų dokumentų sutiko, kad trečdalis rūsio mano daugiabučiame name priklauso jai, tačiau tvirtino, kad į pastato bendrasavininkų sąrašą ji neįtraukta, todėl ir nuo pat nepriklausomybės (tiksliau nuo 1967metų, kada pastatas buvo pastatytas)  visiškai neprisideda prie pastato išlaikymo.

Neprisidėjo savivaldybė ir prie daugiabučio namo renovacijos.

 Ir tai ne mano vieno problemos, tai  įžūlus valdžios  pasityčiojimas iš viešojo intereso.

O kad tokia valdžia rūpinasi valstybės saugumu tegu tiki tie, kurie baubia po balkonėliu, klausosi Badeno homilijų, masturbuojasi rusofobija ....

Na o sumoje yra akivaizdu, kad d    didžiausias pavojus Lietuvos valstybei  yra  jos valdžia ....

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą