Vilniaus savivaldybė informuoja, kad ji ruošiasi pertvarkyti administracijos struktūrą, sumažinti darbuotojų skaičių.
Pažymėtina, kad savivaldybės struktūros "pertvarkymą", darbuotojų skaičiaus mažinimą, jau buvo atlikę konservatoriai su tuometiniu meru, kuris rengėsi parduoti savivaldybės pastatą, o po to jį nuomoti ....
Vadovaujantis sveiko proto logika, administracijos struktūra visų pirma turi būti tokia, kad ji užtikrintų teisės aktų jai priskirtų funkcijų atlikimą.
Tuo tarpu pareiškimai, kad
Svarstoma, kad jei departamente dirba iki 50
darbuotojų, pakaktų vienos direktoriaus pavaduotojo pareigybės, o jeigu daugiau
kaip 50 – ne daugiau kaip dviejų.
kelia pagrįstas abejones dėl tiek dėl mero, tiek dėl Tarybos kompetencijos, o blogiausia, kad "pertvarkos" siekiai gali būti korupciniai.
Vadovaujantis sveiko proto logika ir viešuoju interesu, Administracijos struktūros projekto parengimas turėtų būti patikėtas kompetentingai šiuolaikinės vadybos srityje firmai, ir jis turėtų būti tęstinis, koreguojamas pagal iškilusias situacijas.
Situacija turėtų bent kiek paaiškėti gavus iš Vilniaus savivaldybės žemiau prašomą informaciją.
*****************************************************************
Vilniaus
miesto savivaldybės tarybai
2015-04-30
2015-04-30
DĖL SAVIVALDYBĖS VALDYMO IR ADMINISTRACIJOS STRUKTŪROS
www.vilnius.lt pranešė, kad Vilniaus miesto savivaldybės taryba
pradėjo svarstyti savivaldybės valdymo ir administracijos struktūros pertvarką.
Įgyvendinus pertvarką, savivaldybės veikla taps modernesnė: bus atsisakyta besidubliuojančių struktūrinių padalinių funkcijų, o paslaugos gyventojams bus teikiamos greičiau ir kokybiškiau.
Šiuo metu aiškinamasi, koks darbuotojų skaičius
būtų optimalus, kaip supaprastinti veiklos organizavimą, kad savivaldybė veiktų
darniau ir laiku teiktų paslaugas ir atsakymus vilniečiams.
Pokyčiai Savivaldybės administracijos
organizacinėje struktūroje yra būtini, trumpinant įvairių leidimų verslui
išdavimo bei gyventoju problemų sprendimo procedūras.
Pokyčiai reikalingi ir siekiant panaikinti padalinių
funkcijų dubliavimąsi bei sparčiau įgyvendinti strateginius veiklos prioritetus
- Integruoto Vilniaus tikslinių teritorijų vystymo panaudojant ES struktūrinių
fondų lėšas programą, Šilumos ūkio vystymo, Atliekų rūšiavimo ir tvarkymo bei
kitus planus.
Efektyvinant veiklą, iš 11 departamentų
svarstoma palikti 9, darbuotojus perkeliant į kitus departamentus.
„Patobulinta
Savivaldybės administracijos organizacinė struktūra sudarys galimybę kiekvienam
Savivaldybės administracijos darbuotojui dar geriau tenkinti Vilniaus
bendruomenes ir įmonių lūkesčius,“ – sako Administracijos vadovė Alma
Vaitkunskienė.
Svarstoma, kad jei departamente dirba iki 50
darbuotojų, pakaktų vienos direktoriaus pavaduotojo pareigybės, o jeigu daugiau
kaip 50 – ne daugiau kaip dviejų.
Skyrių vedėjams taip pat siūloma turėti ne
daugiau kaip po vieną pavaduotoją.
Šiandien Tarybai buvo pateiktas pirminis pertvarkos projektas, kuris bus svarstomas ir tobulinamas apie tris savaites, tariantis su tarybos nariais, bei bendradarbiaujant su Profesinės sąjungos komitetu.
Šiandien Tarybai buvo pateiktas pirminis pertvarkos projektas, kuris bus svarstomas ir tobulinamas apie tris savaites, tariantis su tarybos nariais, bei bendradarbiaujant su Profesinės sąjungos komitetu.
Ryšium su tuo , Visuomenės
informavimo įstatymo žiniasklaidos priemonėms nustatytais terminais, prašome sekančios informacijos:
Ø Kas yra šio pirminio pertvarkos projekto
autorius.
Ø
Pateikti
šio pirminio pertvarkos projekto kopiją (pageidautina
elektroninę).
Kadangi, rašoma: „Skaičiuojama, kad pertvarkius struktūrą, pavyks sutaupyta apie 15 proc.
darbo užmokesčio fondo ir socialinio draudimo mokesčio lėšų arba 1mln. 834
tūkst. eur.“ – galima suprasti, kad planuojamas etatų mažinimas.
Tuo tarpu yra
savivaldybės Aplinkos
ir energetikos departamente Būsto
renovavimo skyriaus sudėtyje yra Statinių naudojimo
priežiūros poskyris su 11
darbuotojų, įskaitant poskyrio vedėją.
Šiam poskyriui nustatyti svarbiausieji uždaviniai :
1. kontroliuoti, kaip statinių naudotojai atlieka Vilniaus miesto gyvenamųjų namų ir kitų statinių naudojimo techninę priežiūrą;
2. nustatyti, ar statinio techninė priežiūra, jo sauga ir paskirtis atitinka Statybos ir kitų įstatymų, teisės aktų bei normatyvinių statybos techninių dokumentų reikalavimus.
Šio poskyrio
veiklą iš esmės turi apibrėžti Statybos techninis reglamentas STR
1.12.08:2010 STATINIŲ NAUDOJIMO PRIEŽIŪROS TVARKOS APRAŠAS, kuris nustato, kad
„ypatingų statinių, kurių požymiai apibrėžti statybos techniniame reglamente
STR 1.01.06:2010 „Ypatingi statiniai“ ir daugiabučių gyvenamųjų namų, kurių
aukštingumas iki 5 aukštų imtinai, priežiūra vietoje turi būti atliekama ne
rečiau kaip vieną kartą per metus.“
Ryšium su tuo, Visuomenės
informavimo įstatymo žiniasklaidos priemonėms nustatytais terminais, prašome sekančios informacijos:
Ø
Kiek iš viso Vilniuje yra statinių, tame
tarpe daugiabučių namų atskirai, kurių priežiūrą vietoje, pagal Statybos techninį reglamentą STR
1.12.08:2010 STATINIŲ NAUDOJIMO PRIEŽIŪROS TVARKOS APRAŠAS, savivaldybė turi atlikti ne rečiau kaip vieną kartą
per metus.
Ø Kiek iš viso tam atlikti reikalinga
savivaldybės darbuotojų.
P.S. LR Konstitucinis teismas yra išaiškinęs, kad daugiabučių namų priežiūra
yra viešasis interesas.
Buitinių vartotojų sąjungos prezidentas
Antanas Miškinis
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą