2024 m. kovo 1 d., penktadienis

Pasiūlymas Valstybinio reketo aukoms ir užsienio valstybių ambasadoms

 

Visiems vilniečiams, kurie savo daugiabučiuose  turi nuosavus šilumos punktus siūlau kreiptis į šilumos tiekėją, tikslu su žinoti, kiek sumokėta pelno už fiktyviai parduotą karštą vandenį .

 Užsienio ambasadoms siūloma šią Valstybinio reketo praktiką panaudoti savo šalyse.

Prokuratūrai ir Specialiųjų tyrimų tarnybai siūloma ilsėtis ramybėje.

 

Amen ....

 

**************************************

Pavyzdys

 

 AB Vilniaus šilumos tinklai    vadovui               2024-03-01 Nr.  


    DĖL    NETEISĖTO PELNO IŠ NEVYKDOMOS KARŠTO VANDENS TIEKIMO VEIKLOS

   Mano daugiabutis namas Žirmūnų g.  Nr.104 nuo 20202 metų sausio 1 dienos savo nuosavybėje turi šilumos punktą, kurį pardavė AB Vilniaus šilumos tinklai.

 Taigi AB Vilniaus šilumos tinklai  de fakto nuo to laiko nebėra karšto vandens tiekėjas.

 Tačiau Jūsų bendrovė atsisakė nutraukti du manimi sudarytą  Karšto vandens pirkimo- pardavimo  sutartį.

 Tokiu būdu, netiekdama man karšto vandens ir tik  fiktyviai jį parduodama, Jūsų bendrovė gauna neteisėtą pelną.

 Savaime suprantama, kad aš Jūsų bendrovei sumoku už karštam vandeniui su naudotą šilumą ir geriamą vandenį.

  Tačiau kodėl aš Jūsų bendrovei turiu mokėti pelną, už faktiškai   neparduotą karštą vandenį ?

 Ryšium su tuo prašau informacijos: 

Kokį pelną iš man priskaičiuoto, tačiau de fakto neparduoto  karšto vandens Jūsų bendrovė gavo 2022 ir 2023 metais atskirai

 

 --------------------------------


 

 


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą