2017 m. vasario 22 d., trečiadienis

...............įžeidimas pusprotės kultūringu veidu ( iš Seimo narės A. M. leksikono)


Vertingos  Seimo narės mintys iš Žinių radijo laidos.... (T.T. –Seimo narys)

A.M. - ... ir visi šie avinai sėdės Seimo salėje, avinai .....
..................
A. M.  - Aš atėjau (į Seimą) daryti tai, ką  žadėjau. Mūsų darbas sukurti taisykles visuomenei funkcionuoti, kad mes galėtume veikti.
Atstovavimas visų pirma reiškia taisyklių sukūrimą, kad būtų kažkokios taisyklės.
Kokios turi būti šių žmonių ( Seimo narių) savybės:
A. Moralūs.
B. Tai ką sako, tai ir daro.
Todėl kad, kai tu siunti žmones į Seimą, tu jį siunti įsivaizduodamas , ką jis gali.
...............................
A. M - Kaip TU jau čia taip pergyveni dėl mano mados išmanymo ( adresuota Seimo nariui  T. T.) .....
.................
A. M.  - Toliau mokėjimas atstovauti. Ar reikia Seimo nariui aukštojo išsilavinimo – visiškai nereikia.
Aš manau, kad mano išsilavinimas Seime yra per aukštas ir tam nereikalingas.
Mano išsilavinimas reikalingas Universitete dėstyti.
Aš į Seimą atėjau keturiems metams rašyti, ką jie iš tikro išdirbinėja.
Dabar aš pradėsiu  Seimo narius  klausinėti ar jie supranta, už ką jie balsuoja.
Dažniausia jie man nesugeba paaiškinti.
Reiškia jie balsavo, šitas nesuprato, bet balsavo.....
Mano tikslas Seime išgryninti žmones už ką jie balsavo, už ką jie gali balsuoti, už ką ne.
Ir kad paskui neverktų ...
.............................
A. M. - Tiesa tada išlenda koks nors U. (Seimo narys) ... ir  perda, nieko nesuprantantis, ir kas dvi dienas keičiantis nuomonę, įskaitant K., kuris ... aš čia turiu tris jo skirtingus sakinius ....
.........................................
A. M. -Gal aš išvis nedalyvausiu balsavime, sėdėsiu salėje, užsiregistruosiu ..., mokykloje dėsčiau 30 metų .....
.............................
T. T. –Ar jūs pastebėjote, kad įžeidžiate žmones, vienus ar kitus.

A. M.– Tegu mane įžeidinėja nuo ryto iki vakaro.

T. T.–Pirma iš pamokų, kurias turime išmokti Seime, yra tolerancijos pamoka.

A. M. – Ne, ne, .... Aš ir toliau elgsiuos taip pat, tiktai truputį agresyviau... Aš niekada klasėje nesu pakėlusi toną, ir mes gerai leisdavome laiką, nes tai buvo mano mokiniai....
----------------------
A. M.  - Kuo iš tikrųjų blogas mūsų parlamentas, kad tenai vienas kitam pošlykščiai šypsosi, o ką jie ten po to galvoja....
..............................
A. M. - Aš sąmoningai stengsiuosi net inspiruoti skandalą, kad jis išryškintų ar iš tikrųjų tas žmogus suvokia .... ir tai visuomenei yra labai svarbu.
-------------------





Komentarų nėra:

Rašyti komentarą