2025 m. sausio 16 d., ketvirtadienis

Prašymėlis stabilią ir aukštą rinkos paslaugų standartą atitinkančios įmonės vadovui

 

Radau internete straipsnį apie Vilniaus šilumos tiekėją – Klientai VŠT vertina kaip stabilią ir aukštą rinkos paslaugų standartą atitinkančią įmonę.

Tenai rašoma, kad klientai VŠT vertina kaip stabilią ir aukštą rinkos paslaugų standartą atitinkančią įmonę.

„Nuolat akcentuojame, kad mūsų veiklos centre – klientas, todėl stabiliai aukštas įvertinimas yra kiekvieno įmonės darbuotojo pastangų rezultatas.

Drąsūs energetikos projektai, nuolat įgyvendinamos inovacijos ir efektyvi veikla yra matoma ir jaučiama mūsų klientų, o nuoširdus rūpestis klientais atspindi vidinę organizacijos kultūrą“, –

Teigia  VŠT generalinis direktorius Gerimantas Bakanas.   

Tarkime, kad taip ir yra,

O man šis straipsnis priminė, kad jau  trys metai, kaip mano daugiabučio namo bendrija iš AB Vilniaus šilumos tinklai nusipirko šilumos punktą.

O aš niekaip negaliu iš šilumos tiekėjo gauti  iš esmės pakitusią situaciją atitinkamai pakoreguotas šilumos ir karšto vandens pirkimo – pardavimo sutartis  pasirašymui.

 Todėl ir teko AB Vilniaus šilumos tinklai

 Vadovui parašyti atitinkamą prašymą.

--------------------------------

    AB Vilniaus šilumos tinklai        

Generaliniam direktoriui

Gerimantui Bakanui

   2025-01-16  Nr.  1-25


 DĖL SUTARČIŲ GAVIMO


Aš esu daugiabučio namo   Vilnius, Žirmūnų g. Nr. 104, butas 106  savininkas.

    Statinį valdanti bendrija nuo 2022 metų sausio 1 dienos yra savo šilumos punkto savininkas, kurį ji įsigijo  iš AB Vilniaus šilumos tinklai, nes kitaip šilumos tiekėjas nederino pastato renovacijos projekto.

  Šis faktas yra esminė aplinkybė, kad būtų atitinkamai pakoreguotos šilumos ir karšto vandens pirkimo pardavimo sutartys su manimi.

 Deja šilumos tiekėjas ne tik kad to nepadarė, betgi ir atsisakė vykdyti mano prašymą tai atlikti.

 Tokiu būdu jau trys metai kaip aš jų pakoreguotų negaunu.

 Tikėdamas, kad mano visiškai teisėtas prašymas Jūsų nepasiekia, o nusėda Jūsų įmonės biurokratizmo liūne, esu priverstas kreiptis į Jus  tiesiogiai.

 Ir labai atsiprašau, kad  tokiu menku prašymu sutrukdžiau Jūsų įmonės vadovo itin atsakingą darbą.

  Ryšium su tuo  sumoje prašau  rasti laiko atsakingai šį mano prašymą išnagrinėti ir pavesti savo atitinkamiems pavaldiniams pateikti mano pasirašymui situaciją atitinkančias šilumos ir karšto vandens  pirkimo- pardavimo sutartis.

 Šį laišką siunčiu per  Epristatymas sistemą ir Jūsų asmeniniu el. pašto adresu  gerimantas.bakanas@chc.lt kad būčiau tikras, kad šis laiškas Jus pasiekė.

 

Vienkart užtikrinu apmokėti visas sutarčių  parengimo   persiuntimo  ir kitas sąnaudas.

 

 Antanas Miškinis

 

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą