2017 m. lapkričio 20 d., pirmadienis

Išvados liūdnos ..... kas mus valdo ...




LIETUVOS RESPUBLIKOS SEIMO
LAIKINOSIOS TYRIMO KOMISIJOS J. ABROMAVIČIAUS ŽŪTIES TYRIMO APLINKYBĖMS NUSTATYTI

IŠVADOS




14. 2007 m. sausio 16 d. Komisijai liudijęs A. Butkevičiaus pateikė tokią informaciją: „Aš žinau, nes 3 dienos prieš susprogdinant, J. Abromavičius buvo atvažiavęs pas mane. Tuo metu Vilniuje aš buvau įkūręs Strateginio vystymo centrą, t. y. ne pelno organizaciją, ir jis atvažiavo pas mane ir papasakojo apie tai, kad jis yra surinkęs tuos duomenis ir kad jis netylės ir parašys į visas institucijas, ką jis ir padarė. Ir vienas iš tokių dokumentų atsidūrė pas tuometinį krašto apsaugos ministrą Č. V. Stankevičių.
Č. V. Stankevičius kažkodėl tai neatsimena, kad toks dokumentas yra atsiradęs, bet, mano supratimu, ta informacija apie tai, kad jis gavo tokį dokumentą, iš karto pasiekė poną
A. Patacką, kuris tuo metu dirbo ne kur kitur, o Krašto apsaugos departamento karinėje žvalgyboje, Antrajame departamente.29 <...>
Bet aš esu įsitikinęs, kad politikai, kurie inspiravo Bražuolės tilto sprogdinimą, o mano supratimu, tai buvo V. Landsbergio žaidimų su bombikėmis ir jo ignorantinio požiūrio į Seimo narių butų sprogdinimus, turiu omenyje Bendinsko buto sprogdinimo rezultatus, tai buvo jo bandymo panaudoti tokius politinius argumentus rezultatas. Aš manau, kad šitas požiūris privedė iki situacijos, kada eilė žmonių, dalyvavę vykdant tokius politinius užsakymus, staiga tapo kriminaliniais nusikaltėliais, ir padarius žingsnį A, reikėjo padaryti žingsnį B, t. y. išsivaduoti iš žmogaus, kuris, jų supratimu, turėjo pakankamai įrodymų. Kaip jūs kitaip paaiškinsite, kodėl krašto apsaugos ministras, turiu omenyje Č. V. Stankevičių, staiga nuslėpė parodymus, J. Abromavičiaus pateiktus dokumentus ir juos atneša tik tada, kai generalinis prokuroras pagrasina krata.“30
(Komisija pažymi, kad A. Patackas 1997 m. buvo Seimo narys, o AOTD jis pradėjo dirbti tik nuo 2000 m., kai nebuvo išrinktas į Seimą.)

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą